92#. Jak szaleć, to na całego i dwa dni dłużej

Tak bardzo disco, tak bardzo Kylie Minogue.


Ale mi się oczy kleją. Normalnie co to jest, żeby po nocach wrzucała z nudów nagłówki, hę? Włosy zerżnęłam z pracy na CT bo niechciało mi się robić nowych a sukienkę potraktowałam gradientem i napisami. A to wszystko po to by to sprzedać. Nie będę zachłanna na dużą cenę, i tak naprawde jak tylko przekroczy pewną magiczną liczbę odrazu sprzedam. Nie jestem do końca zadowolona z efektu - to miałybyć tylko ćwiczenia a wyszło co wyszło. Z worka takie szydło. Ale jak komuś się tak spodoba, że zachce dać za to np. doładowanie, jakiś ciuch to ja bardzo chętnie skosztuję.

edit wersja z tłem:

Cena wywoławcza: 25 sd+prowizja
Minimalne przebicie: 5 sd+prowizja

Licytujesz? Podaj cenę z prowizją!
Nie licytujesz? Zdradź swą opinię!

17 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek! Może policytuje jak zdobędę trochę sd bo na razie z mojej strony brak funduszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Na moim blogu organizuję graficzny konkurs. Polega on na tym aby wykonać nagłówek na bloga. Do wygrania jest 200 sd. Po więcej informacji zapraszam na:
    http://stardollowo-owocowo.blogspot.com/2012/05/graficzny-konkurs.html

    PS. Robisz śliczne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twarz jest okropna ;/ możliwość zmiany??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jednak będzie ją trzeba dopasować do karnacji. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :o Poukładanej podoba się mój nagłówek. Jaki szok :3

      Usuń
  5. a twoje prace można kupować w sm ,bo mam tylko sm :/

    OdpowiedzUsuń