96#. Koleje koło mego domu są. Na nich się wzoruję ^^

Żeby zrozumieć, czemu przyjęłam wymagające zamówienie trzeba zrozumieć bolesny fakt - lubię komunikację miejską. A jeśli chodzi o pociągi to już w ogóle. Moje gimnazjum znajduje się dosłownie rzut beretem od stacji. Mój dom, 5 rzutów beretem. Więc jak łatwo się domyślić SKM'ki są moim sposobem miłego powrotu do domu. Szybkim do tego.

wersja dobra na bloga, po pomniejszaniu

wersja mega szczegółowa prawy przycisk myszy, otwórz w nowej karcie :3
Tym razem, przy nagłówku pomagał mi nieco tata :3 Wspierał raczej i komentował niźli pomagał. Ale oj tam.

Muza:
(też są pociągi :))

Przypomina mi nieco miejsce wypadów wakacyjnych na wieś to miejce z teledysku. Tam też jest niedaleko kolej. Charczerka, ściągnij to sobie jeżeli dasz radę i przyznaj podobieństwo do wakacyjnych naszych tras do sklepu :P

edit: (tło)

7 komentarzy:

  1. Ściągnęłabym, ale znasz mojego neta :D Nagłówek jest cudowny, KOCHAM GO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charczerusiu, mój pulpeciku. Obejrzysz u mnie :3 Cieszę się, że Ci się podoba. Zdradź mi mały sekret... wyjeżdżasz gdzieś w lipcu? Bo może byś na działkę przyjechała popodziwiać bociany, ogniska. Moje fioletowe okulary. Piłabyś herbatę jak naćpany smok. Pożerałabyś zupki i żywiła odrazę do sławojki za stodołą. A do tego, no pomyśl. Te wszystkie mega filmy na projektorze, nocne strachy przed horrorami, wystrzały i salwy śmiechu na "Zgon na pogrzebie". Podszkoliłabym Cię co nieco z grafiki co pewnie i tak by nie wyszło. Welon bym zawiozła. I pomyśl o wspaniałym pikniku, albo pojechaniu do Sad... no wiesz jakiej miejscowości ;) Z połową butelki coli. Och, ach. I pomyśl jeszcze o tym, że byś piła tą herbatkę. No proszę Ciebię kochana :)

      Usuń
    2. Pociesze Cię - zarezerwowałam czas dla Ciebie :D

      Usuń
    3. Ale w lipcu? Rodzice w sierpniu mają jakieś wesela :c

      Usuń
    4. Tak, w lipcu. Ja mam całe wakacje wolne :)

      Usuń
  2. No i teraz zwaliłaś mnie z nóg. Po raz pierwszy widzę osobę (w przenośni), która lubi komunikację miejską, no ale jeśli wracasz szybko i tobie się to podoba, to co ja mogę? Co mnie zdezorientowało? Ten pociąg... Dziwnieee on wygląda przy tym cieniu. Ciekawie zretuszowałaś (że tak się wyrażę) tory no i te walizki rzecz jasna ;p Co mnie najbardziej 'zachwyciło' (i jednocześnie przygnębiło ;p)? Ten napis no i oczywiście postać, którą wybazgrałaś. A czego najbardziej w tym momencie zazdroszczę? Kurcze. Jak ty robisz te krzaki? Ja nie wiem jakich ty rodzajów liści używasz, ale wychodzą Ci istnie stardollowo, żeby nie powiedzieć naturalnie, bo realne krzaki to nie miały być. Podsumowując mój wymęczający i do kwadratu zwykły, nie zawierający żadnych 'bogatych' słów monolog (pewnie już zapomniałaś że na początku zdania było słowo podsumowując) tak więc jestem godna podziwu i szczycę się tym, że w tak nie zrozumiały dla mnie sposób wypowiedziałaś opinię na temat mojego amatorskiego opowiadania. ( bez jaj, 2 razy musiałam czytać twoją wypowiedź, żeby ja zrozumieć xd i ty mi mówisz że masz 3, czy 4 z polskiego??? chyba jakieś żarty sobie ta twoja nauczycielka robi! Weź idź zaraz do niej i jej wygarnij. Powiedź, że ten szkaradny dzieciak Ci kazał, bo jak nie to tam do niej przyjadę [UWAGA!] pociągiem :D). No a teraz pozostało mi dumać nad swoim marnym losem i wielką głupotą, bo jestem tak niespostrzegawczym, małym człowieczkiem który przeczytał ten tytuł: "Kolejne koło mego domu są..." i tu sobie powtarzałam wtf? ( przepraszam za wyrażenie) no i dopiero po kilkakrotnym przeczytaniu spostrzegłam się, że tam jest słowo Koleje. Ah...


    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale komunikacja miejska jest fajna, w lato na blachę wykuję wszystkie trasy XD Pociążek jest taki bo mnie wnerwił. Pięć razy próbuję, próbuję i w końcu na skraju wyczerpania zrobiłam taki :p Retusz moim najlepszym przyjacielem jest, buziak retuszku. Napis to cały moja robota (wzorki, błyski i inne popierdułki ale czcionka najn). Krzaki ukradłam z deviantarta i opatentowałam w przemyśle stardollowym :3 Nauczycielka, zdaje mi się, że mnie jawnie nie lubi, bo Jagna sobie upodobała bardziej na lekcjach nic nie gadać niźli coś mądrego walnąć. Na semestr mi dała już 3 -_- Bu.Przyjeżdżaj, warszawa międzylesie. Trafisz? Głupia nie jesteś, to ta czciona jest nie tentegies.

      P.S. - To dobrze, że mnie nie rozumiesz, ja lubię pisać tak, że nikt mnie nie rozumie :))

      Usuń