93#. Ile to już było tytułów, czemu nie było Enyi?

Ostatnio wsłuchuję się w piosenki Foster the people, Florence + the machine oraz Enyi. Z czego kolejność jest zupełnie powykręcana, nie sugerujcie się nią. Poza tym wygrałam wszystkie konkursy w których wzięłam udział, co oznacza, że gdy zostanę SS będę mogła w końcu kupić choć jedno Le (mój czajnik się nie liczy). W najbliższym czasie planuje przyjąć 1 zamówienie. Tak fajną drogą jak Migonetta (pozdrawiam Ciebie!) czyli podajesz pomysł - wizję. Ile byś za owość zapłacił, a ja to wszystko przegądam i wybieram 1-3 najciekawsze pomysły i je realizuje. Ot co mam do powiedzenia nie o nagłówku.

Nagłówek:
Prawy przycisk myszy>otwórz w nowej karcie. Wtedy zobaczysz rozmiar duży

Napewno, doczekam się pretensji od anonima, że znów na konkurs, że ja nie dobra. Oj tam. Przeżyję :3

Pozowała mi paula5959 <3 Uznałam, że jej twarz jest piękna, i muszę z nią zrobić nagłówek. A  w ogłoszeniu konkursu nie było, że musi być twarz właścicielki (patrzę z sprytem w oczach). Także więc, pozostaje mi czekać na reakcje organizatorki. W sumie mogę zmienić twarz i karnacje. Ale wtedy umknie cały czar pracy. O.

Piosenka inspiracja:


Ale jest mi sennie, ale jest mi gorąco, ale jest mi narzekalnie.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakby nie twoja twarz byłby brzydki ♥

      Usuń
    2. Jakby na mej głowie nie wyrastały tak cudowne włosy, twarz byłaby okropna ♥

      Usuń
    3. Jakbyś nie miała tak cudnych paczadeł i ust, włosy źle by wyglądały ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się sisterko, twoja bombka też zacna!

      Usuń
    2. Oj tam, od razu zacna :D Ładna się zgodzę, ale bez przesady :D

      Usuń
    3. Jakby był suwak byłaby zacniejsza milordzie :P

      Usuń
    4. Oj tam, i bez suwaka przeżyję :D

      Usuń
    5. Ale będzie z Cb zjeżdżać XD

      Usuń
  3. Nagłówek jest super ale ta osoba co zorganizowała konkurs wczoraj go odwołała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Nie zważa na nic uwagi. Cytuję jej słowa:

      "Niestety do wyznacvzonego terminu nie zgłosiło się wystarczająco dużo osób (miało być conajmniej 5, zgłosiły się 2) (...)" - no i tu się nie zgodzę bo zgłosiło się 6 osób ii dalej w odpowiedzi na mój komentarz:

      "Co prawda zgłosiło się 6 osób ale prace oddały 2 osoby a tamte zgłoszone ani się nie odezwały ani nic ni napisały. Bardzo przepraszam, ja naprawdę nie mogłam czekać wiecznie..." - najbardziej zaskoczyło mnie stwierdzenie CZEKAĆ WIECZNIE. Z tego co wiem osoby zaczęły się interesować tym konkursem 4 maja. Dziś jest 7 i już odwołuje konkurs??? Iii dalej 'a tamte zgłoszone ani się nie odezwały ani nic ni napisały' a co my mamy zdawać jej relację z każdego naszego ruchu....?? Nie rozumiem tego. Dziewczyna brnie dalej i kompromituje się w swoich wykrętach... Szkoda że odwołała konkurs bo twoja praca zasługiwała na główną nagrodę. Twoje prace powodują u mnie depresję ... Zazdroszczę Ci talentu... a nawet za 100 lat nie będę potrafiła robić tak pięknych grafik. No i tak codziennie dostaję szału, bo na bieżąco obserwuję twoje wyczyny i posty... Gratuluję Ci :)

      Cytaty z postu: http://stardollowo-owocowo.blogspot.com/2012/05/dobra-i-za-wiadomosc.html oraz z komentarzy do posta...


      Pozdrawiam ada_laki

      Usuń
    2. Ada ta owocowa myśli ,że w ciągu 3 dni aż 5 osób zrobi pracę to jest ,że tak powiem żal ;/ w moim konkursie na nagłówek w ciągu trzech dni tylko jedna osoba brała udział. Ta owocowa nie wiem jak się ty ada,ja i aga starałyśmy o pracę i wiele innych a ona tak po prostu bierze i odwołuje konkurs to jest żenujące.

      Usuń
    3. Ja dałam tej owocowej 2 pracę na konkurs przez gg

      Usuń
    4. Ja po prostu wyślę to na niezrealizowanych. Jak się stało tak się stało. Szkoda.

      Co do ady:
      Ja też kiedyś uważałam, że zostanę na poziomie prac z kwietnia 2011 ;P Nie poddawaj się i próbuj! Masz potencjał!

      Usuń