99#. Ostatnie dwie cyfry, to straszne TT^TT

Ja nie chcę pisać trzech cyfer :c Co jak dojdę do 666? Narysuję doll szatana? To mnie przeraża. Jakbym robiła nagłówki po rok jeden, to by było ich więcej niż żywot przeciętnego człowieka. Będę tą grafikę wspominać. TT^TT Marcelq dopomóż.

Na uprzedzenie przed tym że jakowoż kopiuję:
a tu moje wykonanie:


Zrobiłam dwie wersje sukienek, ale wybrałam do 5 wersji nagłówka czarną sukienką.

Tu 5 wersji nagłówka
łąki, góry lasy pola.

tło zajumane z gry pt"Grimm tales: The bride"

tu dla Charczerki "A panie chcą to kupić?" w naszym wsiowym miejscu

na plaży z jakąś trawką

bez tła. Tak ubogo :c
Sumując proszę, oto mój ostatni 2 cyfrowy wypocinek :C

Muza:


Opinie?

30 komentarzy:

  1. <3 wszystkie wersje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 wszystkie wersje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3 Wiesz,że ja uwielbiam, jak uwielbisz moje grafiki :p

      Usuń
    2. Wiem aż za dobrze :D Tylko nie popadaj w samozachwyt :D

      Usuń
    3. Ojże, pozwól mi choć troszkę ^^

      Usuń
    4. Nie, będziesz wariować :D

      Usuń
    5. Będę i mi nie zabronisz. Muahahahaha XD

      Usuń
  3. Nagłówek Boski !
    Jezus kocham cb w końcu mam tą pozę, kochana jeszcze raz powiem nagłówek BOSKI !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Poza jest w największym rozmiarze jaki mam.

      Usuń
  4. Okej i tak dzięki że ją dodałaś !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uu jakie ładne nagłówki. Jednak dla mnie najładniejszy to 3 przypomina mi piękną wiosnę super. Ale te dwa pierwsze nie przypadły mi do gustu są jesienne. Jakoś tak nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dwójka wali jesienią. Jednak myślę, że w 1 tak sądzisz przez tą moją kolorystykę tła. Taka jakaś kijowa wyszła.

      Usuń
  6. Kiedy dodasz jakieś włoski do banku ?? Uwielbiam twoje grafiki!!
    (Ps. w niektórych grafikach zapożyczyłam twoje włoski:> lookniesz? grafika-denger.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do banku, nie daję bo kradną mi ludzie bez podpisów. A jak się dopraszam "Weź usuń, to moje" to oni, "Tak już moment" i się na mnie wypinają :C Tak więc wątpię czy coś niu dodam. Za uwielbianie moich grafik dziękuję stokroć, a bloga przeglądam miarę regularnie :3

      Usuń
    2. To bardzo nie zacnie robią :< Jesteś pierwszą osobą (chyba) która zrobiła sukienkę na tej pozie w czarnej barwie.Njalepsza 3 od końca :D

      Usuń
  7. jakie cieniowanie! ♥ To jest na konkurs?? Jak tak to wygrana wgarantowana :OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na konkurs, cieniowanie ponoć beznadziejne właśnie, więc hę? Wygrana niegwarantowana, jakby były gwarantowane nie byłoby emocyji

      Usuń
  8. podobają mi sie tylko tła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no ogólnie nagłówek jest ładny ale jakby'z daleka'bo gdy jest za duży to strasznie widać jego wady i to psuje efekt

      Usuń
  9. nie no.. jak ty tą pozę znalazłaś, ja jej szukałam, szukałam, szukałam i nic.. ;D

    A co do nagłówków to są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, to trzeba być idiotą by robić ze zdjęcia, z którego już ktoś robił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to do mnie, to wiedz, że zaczęłam przed zapowiedzią Pauli to robić i poprostu długo robiłam ;) Acz za uznawanie mnie za głupiego idiotę się nie gniewam.

      Usuń
    2. Moim zdaniem nie widzę w tym nic złego,że Jagna zrobiła nagłówek ze zdjęcia z którego już ktoś robił nagłówek.Nie nazywaj jej idiotą,bo Jagna robi od cb lepszą grafikę i ty nie możesz się do niej porównywać.Więc nie nazywaj jej idiotą,bo to żenujące -.-

      Usuń
  11. Jej. To już 99 grafika. Chyba będę Ci musiała jakiś torcik kupić urodzinowy z napisem: "100 graficznych wymysłów Jagny". Właśnie jakie jest twój ulubiony kolor (?) postaram się w takim go zrobić... ; p Ile ma mieć pięter? 2, 3, 4 a może taki skromny parterowy lub wielki 10 poziomowy? Hm... ja osobiście bym wybrała jakiś 2,3 piętrowy.. chyba. Ale wracając, a właściwie przechodząc do kwestii grafiki to jestem godna podziwu. Twoja praca jest naprawdę dobra i do tego oryginalna. Pierwszy raz z czarną sukienką. Jeśli chodzi o tła to najbardziej mój wybredny gust przyswoił wersję 3, ale także 4 no i 1. Drugą w sumie też, jednak na pierwszym, zaszczytnym miejscu postawiłabym nr 3 :) Dlaczego? Hm... spodobało mi się to źródełko. Trawa w końcu jest jednolita... Ogółem nagłówek świetny, o sto kroć lepszy nić poprzedni. Trzymam za Ciebie kciukasy i czekam na 100 grafikę :D

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, super... Nić. Chyba będę musiała sobie zszyć palce, żeby wiecej nie wypisywać takich bzdur. Chodziło mi o słowo niż, czyli 'przeciwieństwo' wyżu, a raczej jego sąsiad ;)

      ada_laki

      Usuń
    2. 3 parterki z czgo góra ma być sałatką. Uwielbiam fioletowy i zielony :3 A za lajkanie mojej grafiki lubię. Zawsze jak mnie ktoś pochwali to samooceną mam wyższą :P Mi się właśnie 3 kompletnie nie podoba, ale mama powiedziała, że najlepsze XD

      Usuń