98#. Wysokie liczby mnie przerażają bo są takie matematyczne.

98. Czego mi ta liczba nie mówi? Osobiście mam wrażenie że wyraża moją końcówkę urodzenia, jest taki windows co jest 98. Wikipedia mi za to opowiada o tym, że w 98 roku n.e.:

  • 27 stycznia – Trajan został rzymskim cesarzem.
Kim jest Trajan do cholewy? Czemu kojarzy mi się z wirusem internetowym?
  • Powstały Germania i Agricola Tacyta
Kto to jest Tacyt, i czym jest Agricola?

  • Zmarł Apoloniusz z Tiany, filozof (ur. 2)
Nie mam bladego pojęcia kim jest, ale miał fajne imię.
  • 27 stycznia zmarł Nerwa, cesarz rzymski (ur. 30).
to mi tłumaczy czemu wybrano Wirusa!


Chyba lepiej mi nie wnikać w historię, chyba, że jest to najukochańsza moja historia Watykanu i Papieży. O tym to ja bym powiedziała, ale nie chcę urażać uczuć religjnych, niech się we mnie podusi. Może kiedyś coś palnę.



Nagłówek, za który jeszcze nie doczekałam się umówionej zapłaty. Niestety. Poza jest niepowtarzalna, bo choć wciskam wam kit, że to łapa siostry to moja łapa przymocowana do mozajki z 2 zdjęć. Dwóch rzadko spotykanych zdjęć do tego.

Jak dostanę zapłatę cenzurka zniknie, bez jaj.



Piosenka miała być smutna, i łzawna. Nie jestem co do tego pewna. Nie lubię jak się tłoku wpiernicza tutaj :c

Co sądzicie? Jak moja mama stwierdzacie, że moja łapa dodana jest infantylna?

9 komentarzy:

  1. Ryjek szpeci, ale to pewnie nie twoja wina. Jak twoja to umrzyj człeku złyy, a dłoń fajna :D Ogółem fajny nagłówek :3
    CENZURKA WSZYSTKO ZASŁONIŁA :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja wina, to wina ryjka! Cenzurka miała wszystko zasłonić, taka jej rola tutaj jest.

      Usuń
  2. Nie za bardzo podoba mi się nagłówek, może bez tej cenzury było by lepiej. Czytałam wymagania tej dziewczyny na ten nagłówek i jak na takie wymagania nieźle Ci wyszło. najbardziej podoba mi się napis. I ach rude włosy z niebieskim płaszczem wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, ale dopóki niezapłacone, to po ptakach jest takie. Dziękuję :3

      Usuń
  3. Tak jakoś dawno komentarzy nie pisałam co mnie martwi ;c I za co Cię przepraszam,mam nadzieję,że mi wybaczysz c: Co do grafiki to piękna tylko bez cenzurki to wiadomo-nagłówek byłby ładniejszy i można byłoby zobaczyć jakieś mikro szczególiki i ewentualnie się do nich przyczepić.Bardzo fajna i tajemnicza nazwa z komputera ;3 Ta twarz mi się nie podoba,ale to zapewne przez zamawiającą,a nie przez Ciebie.Tak jak w powyższym komentarzu moim zdaniem rude włoski piękne komponują się z granatowym płaszczem.Również czytałam wymagania tej dziewczyny,która to zamawiała i sądzę,że podołałaś jej wymaganiom czego Ci gratuluję.Gdyż ja bym nie podołała,ponieważ to dla mnie jest o wiele za trudne.Po prostu-ja jestem na najniższym poziome w graficzeniu nie to co Ty :).Napisik też jest bardzo ładny tak fajnie się ze wszystkim komponuje.Postanowiłam pisać długie komentarze,bo długie komentarze są oczywiście według mnie KÓL!
    Pozdrawiam Cię ;****
    Nie wiem czy mam się podpisać.:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to martwi jeszcze bardziej! Nie ma milszej lektury niż komentarze na sd i tutaj :3 Za nazwę z komputera jest odpowiedzialny film pt. "Między ziemią a niebem" czy tam "Między niebem a ziemią". W każdym razie podczas zapisu słuchałam filmu i tak jakoś odruchowo wpisałam XD i nie chce mi się zmieniać teraz. Taki to ze mnie leń, że zostanie to. "Ojciec umierał.png". Twarz to nie jest moja wina :C Podołałabyś na równie takim stopniu co ja. W sumie może nawet lepiej bo ja sądzę że to jakiś mół mi wyszedł. A ja długie komentarze lubie i długo na nie odpowiadam! :3

      Usuń
    2. No wiem!Komentarze są takie bardzo KÓL!Również uwielbiam je czytać ;3 Wszystko jedno i to samo czy to między ziemią,a niebem czy niebem a ziemią,bo oba tytuły to siebie podobne są.No wiem,wiem,że twarzyczka to nie Twa wina :C Nie podołałabym,bo ja nawet drewna tworzyć nie umiem!Nie to,że drewna,ale nawet ubrań,włosów i co najważniejsze cieniować nie umiem robić!Ale nie będę się tutaj nad sobą użalać.;3 Mół Ci nie wyszedł!Moja droga Jagno,mół to Ci w życiu nie wyszedł i nigdy Ci nie wyjdzie więc nie musisz o nic się martwić ;3 :**

      Usuń
  4. Ah...zaraza melduje się na rozkaz!!! Przez ten długiii, wyczerpujący weekend niestety nie miałam dostępu do internetu i dlatego teraz nadrabiam swoje zaległości :D Ah... tak. Musiałam powtórzyć to słowo, nie tylko ze względu na twoją pracę, ale po prostu uzależniłam się od tego słowa i tak jak na barwnym to pisałam, teraz też nie mogę oprzeć się takiej pokusie ;p Cóż. (i znowu kolejny wyraz który stał się moim nałogiem) .... no tak jeszcze było słowo wiosna, ale niestety do tego nagłówka nie jest ono najodpowiedniejsze ;p Twój nagłówek jest przeciwieństwem wiosny i słońca. Cóż... gdy przeczytałam opis nagłówka jaki napisała zamawiająca myślałam, że to będzie wyglądać zupełnie inaczej... Hm... cóż. Co tu dużo mówić? Zadziwiłaś mnie efektem tych okien i domu. W ogóle inaczej zupełnie inaczej sobie to wyobrażałam. Ah... ubrania wyszły Ci przednie, włosy nawet, nawet chociaż potrafisz robić lepsze, ale według mnie to jest jeden z najgorszych twoich nagłówków ostatnich czasów... O.O No i w tym momencie Cię dobiłam. Za całokształt dałabym Ci 5 bo to nie było łatwe zadanie, ale osobiście jak na twoje umiejętności spodziewałam się czegoś innego. Szczególnie w kwestii tła ;( Ekhem... no i wydusiłam to z siebie! A teraz idę się zapaść pod ziemię...

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ah, myślałam już, że gdzie Cię wywiało, czy może poszłaś wygarnąć mojej nauczycielce od polskiego, że jest be. Pokusa nadrabiania zaległości, cóż to za ładne sformułowanko :3 Takie było niestety zamówienie, zupełne przeciwieństwo typowej radości i zadowolenia jakie wkładam do grafiki. Co do tego jak wygląda to każdy ma inne wyobrażenia, a sama wizja nagłówka była jeszcze zmieniana na gg. Ubrania nie są tu przednie, miałam masę duperelków ale się ukryły za ramą okna TT^TT. Co do tego, że słabszę to muszę na swoją obronę powiedzieć, że gdybym dodała to chronologicznie byłabyto grafika 94. Jednak chowałam, chowałam czekając na zapłatę. Dobiłaś mnie :c Idę płakać do konta i dotykać zimnych okien łapą.

      Usuń