Khem, khem, khem.


Pierwszy raz w tym roku zapragnęłam poruszyć temat kopiarstwa. Grzecznie nie chcą? Będzie boleśniej.

Niedawno zajrzałam na blog należący do niejakiej Liliana2511 i zauważyłam dziwny fakt. Wcześniej upominałam ją o pospisywanie stocku z włosami i się uwarunkowała. Tym razem jednak nie. O co chodzi zapytacie? O to:


Powiem tak. Zauważyłam i stwierdziłam "Jeju, ta skóra pod sukienką ma jaśniejszy odcień, czemu gdzieniegdzie na skrajach są czarne wypełnienia?" Chwilę potem dotarło. Sukienka została skopiowana ode mnie:

Sukienka została tylko ucięta przy dekolcie, widać złamany kod wzoru. Ludzie tacy jak pani Liliana strasznie mnie deprymują. Niby a fiu fiu. I:
Zrobiłam z nudów nowy nagłówek. 
jakieś ceny wywoławcze, kradzież czasu, brak szacunku. Trudno. Ja zawsze daję jedną szansę w tym przypadku komentarz. Jeżeli nagłówek nie zniknie z bloga, zgłoszę do admina i ochrzczę sławetnym miejscem na nowopowstającej CZARNEJ LIŚCIE BADZIEWIAKÓW.

11 komentarzy:

  1. Boże,jaka bezczelna!Zwyczajnie sobie skopiowała sukienkę nad którą ty zapewne się męczyłaś.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeszcze wystawiła na check and bid do zakupu ;(

      Usuń
  2. Napisałam jej które przestępstwo popełniła. Może trochę jej to do rozumu przemówi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahg... po raz pierwszy widziałam jej nagłówek na check-and-bid. Nie rozumiem takich ludzi. Tu już nawet nie chodzi o umiejętności, ale o lenistwo przede wszystkim. Takie osoby nigdy nie będą prawdziwymi grafikami/graficzkami. Idąc na łatwiznę niczego człowiek się nie uczy, ale przede wszystkim robi przykrość osobie której grafikę kopiuje. Nie chodzi tu o umiejętności, bo każdy robi na swoim poziome i jeśli by się naprawdę postarał i zrobił z siebie wszystko i dużo ćwiczył to by udało mu się stworzyć coś równie dobrego. Ah... ale co na to poradzić. I tak zawsze znajdzie się ktoś, kto pozazdrości drugiej osobie i będzie nawet w stanie przypisać sobie czyjeś dzieło...

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno. Mogłabyś sprawdzić pocztę bloga z licytacjami nagłówków? Bo chciałabym jeden wystawić. Bardzo cenny jest dla mnie czas bo za 3 dni kończy mi się ss.

      Usuń
  4. "Pożyczyłaś" komuś tę lalkę, tylko wersji białej? Konkretnie chodzi mi o to : : p http://coloured-stardoll-for-you.blogspot.com/ (Jakby pomyłka to sorry :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze mówiąc to marcelq opublikował przede mną. W tym wypadku to tylko zbieżność zdjęć :3

      Usuń
    2. Aaa.. Właśnie oglądałam blogi i też na to wpadłam. :3 Bardzo popularna poza. Paulina5959 też taką zrobiła... Cóż : D

      Usuń
  5. Kurczę no przepraszam usunęłam nagłówek z bloga i obiecuję że to juz nigdy się nie powtórzy. Zawsze uważałam cię z wielką artystkę naprawdę i bardzo próbowałam w cząsteczce być taka jak ty... Tak uzdolniona i wgl.! Jeszcze raz przepraszam za to co zrobiłam T.T

    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprostu mówiąc większa część młodzieży leniochuje i kopiuje. Nie chcą myśleć i robić nagłówków ze swojej fantazji. Popaczym co będzie gdy wyrosną. Kradnienie (kopjowania) to przestępczność. Żal mi tych ludzi.

    Anna-just77

    OdpowiedzUsuń