100#. Jubileusz, to mało powiedziane



Trzy piętra tortu. (od dołu)
1. Dżungla z koronką. - ku chwale moim wyczynom z fauną i florą w tle, koronka bo elegancja.
2. Niebo, gwiazdy i chmury - ku chwale zachodom słońca, gwiazdom i rozlicznym chmurkom.
3. Motyle, które ćmią - ku chwale klposom graficznym.

A teraz pora by zobaczyć prawdziwą graficzkę nr 100. Już czuje stres.

(kliknij w czytaj dalej)

Uff... ktoś kliknął. Jednak kogoś interesuje 100 grafika.

1 wersja, jednak postwiłam na przezroczystość
wersja na blogu, czyli 2

reklama :P
oraz oczywiście tło:




Z serii ciekawostki:

Oszukałam około 7 osób, że to będzie nagłówek nr 100. Takie sobie jajo. Oczywiście zanim ukazała się grafika nr 99 w której jest pokazana oficjalna wersja na konkurs ;)

a teraz statystyki co bym mogła was wynudzić:

Opublikowanych komentarzy:
623
Posty:
232 (to jest 233)
Grafik:
100
Opowiadań:
2 (1 rozdział zza grobu, 2 rozdziały i prolog Edenu)
Obserwatorów:
59

Tak więc pożegnam was piosenką, nad której wyborem bardzo długo się zastanawiałam:



Opinie? Gratulacje?

24 komentarze:

  1. Lajkam, bardzo nawet... dodałabym pasek tylko jakiś i więcej ciemnego na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chciałam się trzymać ściśle referencyjnego, zakochałam się w tych portkach i nawet poprosiłam mamę żeby mi takie uszyła (bo to jest gazeta oszyciu i jest wykrój a moja mama jest krawcową :P) A co do Ciemnego to może rzeczywiście :P

      Usuń
  2. Super już 100 grafika. Nagłówek super. Tło jak zwykle najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wierzę, że to już seteczka jest :p Cieszę się, że się podoba. Tło takie jakieś jesienne mi się wydaje :P

      Usuń
  3. Mam takie wrażenie, że gdzieś to widziałam... :) UWIELBIAM TWĄ 100 GRAFIKĘ i chcę KOLEJNĄ 100!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charczusia dokładnie wie gdzie widziała, więc niech mi nie dokucza :p Ja nie chcę, aż czuję jak mi wzrok siada!

      Usuń
    2. Ja się tylko droczę, bo po prostu dobrze znam to zdjęcie (chcę uszyć ta bluzkę). A jak wzrok siada, to od komputera proszę częściej odchodzić! Jagienka bez wzroku to jak krawcowa bez maszyny :)

      Usuń
    3. Oj droczerko, droczerko ty. :P A na bluzkę czekam aż uszyjesz :p A od kompixa odpocznę w wakacyjki :P Ja nie mogę żyć bez wzroku :c

      Usuń
  4. Moja droga Jagno,Jagno,oh Jagno!Życzę Ci następnych 100 postów,grafik również wspaniałych jak teraz i po prostu wszystkiego co najlepsze!Jak weszłam na Twojego bloga,bo u mnie to codzienność(xd)to tak paczę i jakoś tak...inaczej.Klikam wstecz,paczę-Nie no,dobrze wpisałam!Potem paczę na nagłówek-Nie no,to na 100% robota Jagny!Czytam 99 pościk-Jaka ja głupia,toć to na pewno blog Jagny!I zaczęłam czytać najnowszy pościk :3 Nagłówek to cudo i nie wiem czy to nie mój ulubiony ;) Cieszę się,że zrobiłaś nagłówek przezroczysty,a tła na nagłówku nie ma.Tylko jest tełko z tyłu-jak to tełko.Nie wiem dlaczego,ale bardzo lubię nagłówki przezroczyste,a z tyłu jest jakieś takie KÓL tełko i to tak fajnie ze sobą współgra ;3 Torcik jest super!Taki oryginalny!Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah Jagna, ta Jagna dziękuję. Ty mi lepiej życz żeby mi wzrok nie wysiadł od tych grafik :p Miło wiedzieć, że wchodzenie na mojego bloga to codzienność, Ja osobiście nie zbyt uważam to za miłą czynność. A powodem jest to, że ja wiem że nic niu nie wstawiłam. Taki to ze mnie człek. Ja mam tak zawsze z blożkami różnymi jak zmienią nagłóweczek. Kompletny outloose. A na napis czemu panienka nie spojrzała? :o Przecież bez takich wycieczek by było łatwo. Ja lubię tak robić, ale nie często mam okazje. Powodem jest to, że często wykonuję nagłówki dla noobów którzy to jak już tak izrobię to mi tylko nad uszkiem: "Ale czemu bez tła"/"czemu tło oddzielnie? Nie umiem wstawić!" I nerwica mnie wtedy jawnie bierze... A torcika zżeraj, zżeraj. Pięterko może dżunglowe?

      Usuń
    2. Dziękuję za jakże długi zacny komentarz Jagno!Pięterko dżunglowe oczywiście,że będzie pyszne!Dziękuję za pięterko Jagienko ;3

      Usuń
    3. Ależ proszę proszę! :3

      Usuń
  5. Aaa. Nie wierzę. Nareszcie 100 grafika. Czekałam na nią z zapartym tchem codziennie wchodząc na twojego bloga i czekając, czekając, aż w końcu jest! Nie spodziewałam się takiej zmiany. Jaki nowy imidż! AH!!! (po raz pierwszy drukowanymi i bez 3 kropek na końcu). Świetnie. Ah... kurde. Nie mogę zebrać odpowiednich słów. Super Ci wyszedł. A to tło... kurde muszę się tego nauczyć. Dziewczyno! Dobra robota. A jeszcze ten tort. Jestem w stanie powiedzieć tylko: ah, bo mnie kompletnie zatkało. A teraz czas na mój wkład. Ja też zrobiłam dla Ciebie mały torcik. Co prawda nie umywa się w ogóle do twojego, ale robiłam go z serca:

    http://ag-ada-laki.blogspot.com/2012/05/100-lat.html

    Looknij moja specjalistko. Teraz pozostaje mi tylko czekanie na 101 grafikę, która na pewno będzie sukcesem i z dumą otworzy nową erę grafiki Jagienki :) Pozwól że jeszcze raz sobie wzdychnę... Ah... :)

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i oczywiście gratulacje :)

      Usuń
    2. Aaaa, ja też w to nie wierzę. Setna grafika! Kto by pomyślał? A chciało Ci się tak oczekiwać? :o Imidże są fajne :3 Cieszę się, że podoba się moim dwu najdłużej komentującym czytelniczkom. Ahah :3 Torcik bierz, pięterko dżunglowe, z natą się podzielicie bo duże :3 A twoje torciki poadoruję :3 A co mi tamn. 101 to jakoś może w przyszłym tygodniu. A za gratulacyjki dziękuję bardzo :3

      Usuń
  6. Łoł! 100? o.O Jakże to się stało? Jak zwykle pozdrawiam Szanowną Panią Mamę i portki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem :o Tak jakoś nagle. Niedługo zaczniesz skracać do SPM :p

      Usuń
  7. Świetna grafika!! A ja ci życze kolejnych 200 grafik.Dużo pomysłów ,weny i chęci!
    (ja bym przyciemniła trochę ten pasek gdzie są posty bo niekiedy napisy się z tłem zlewają)
    denger13 :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie umiem :c A jak jest kolor to cieniaście wygląda :c

      Usuń
  8. według mnie najlepsza twoja grafika jak dotąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoł, spodziewałam się po tobie czegoś w stylu "fu jak brzydko" a tu taaaki zaskok :o

      Usuń
    2. no bo tu nie ma 'siniaków' i cienie są widoczne jako'dopracowane' a nie takie na 'odwal się'

      Usuń
    3. jak to zawsze robisz ty wiktorku nie prawda ?

      Usuń
    4. Anonimie, charakterku wiktorka nie zmienisz :p

      Usuń