91#. Psychodelia

"      W bikini idziesz do mnie pani
       na piasku nie zostawiasz śladów             
                                           

Piosenka od republiki która ostatnio mnie dosłownie prześladuje, i o której chcę powiedzieć wcześniej niż o nagłówku. Już jest dziwnie.

Mało kto z was wie czym jest atol Bikini, choć może kojarzycie już kryptonim "Castle Bravo" - próbnej eksplozji termojądrowej przeprowadzonej... no właśnie - na tym atolu. Pierwszy marzec 1954 roku, był napewno jednym z tych dni, których do dziś można żałować. Piękny kurort na wyspach Marshalla, znikł. Dosłownie. Naukowcy przyjacheli by zobaczyć zniszczenia a wyspy nie było. Pył radioktywny struł morze w promieniu parunastu kilometrów. Zmarły wszystkie istoty żywe z tamtej okolicy. A przez wiele lat, nawet piasek był tam radioaktywny.

Bez tej wiadomości, która jest powyżej -  piosenki nie zrozumiecie. Uznacie ją za strasznie dziwną, opowiadającą o dniu na plaży. Jednak, gdy przeczytacie ten tekst, poznacie historię człowieka na Bikini który przebywa na atolu w czasie katastrofy. Pani - to wybuch.




---------------------------------------------------------------

Nagłówek, nie nawiązuje jednak do tej smutnej historii. Ale piosenki powyżej, bez wytłumaczenia nie mogłam dać.

Widać, że się napracowłam? Od tej pory, tła będę robić z taką dokładnością jak tu. Bez fuszerki.

Początkowo, miało być na licytacje, ale ankieta zmieniła moje zdanie.


wersja z przezroczystością:



a tu tło wersja 1:

a tu tło wersja 2:


Co sądzicie o historii i piosence? Co o nagłówku?

15 komentarzy:

  1. kocham tło reszte nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale które tło? Są dwa, ogólne jeżdżące i nagłówkowe :3

      Usuń
  2. Uch, boski po za tym że wkurza mnie twoje uparcie podobne cieniowanie do siniaków, w sensie w niektórych miejscach jest ich o tyle za dużo, że wygląda jak by miała posiniaczone ciało, mniejsza. Bandana taka seee, ryjek wszystko psuje,włosy krzywem ale bosko wykonane, to tyle hehs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu sory, że pisałam z template'a makera ale zapomniałam się przelogować xd Siniaki, Marcelu to widać na Creative talent. Tutaj nie widać. Naukowo potwierdzone przeze mnie, moją mamę, mojego kota oraz paulę5959 oraz Migonettę. Ryjek mój, więc nie przyjmuję jego krytyki xd. Włosy przerobione z takich starych brzydali.

      Usuń
    2. hee jak kot tak uważa to niech mu będzie :):):):)

      Usuń
    3. Mójj grubasek jest mądrym kotem, trzeba mu przytakiwać. :P

      Usuń
  3. Eh,kocham ten nagłówek <33 Widać,że się napracowałaś.Z resztą kocham ten nagłówek jak Twoje wszystkie.Masz tak boską technikę,że szok.Po prostu ona mnie powala ;3 Hihi,pozdrowionka ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kasztanowana, a wegług marcelka nawet "siniskowa" tecdhnika? Wow. To co ty o poukładanej myślisz :P Cieszę się, pozdrowionka ślę. :*

      Usuń
    2. Dla mnie i tak boska technika ;3 Poukladana?Oh,też ją wielbię ;D Zawsze miała/ma/będzie miała piękną grafikę.To samo o Tobie powiedzieć mogę ;**

      Usuń
    3. No to pozostaje mi dziękować i pozdrawiać :*

      Usuń
    4. A mi pozostaje pisać:Nie ma za co i również pozdrawiać ;**

      Usuń
  4. Wszystko jest super. No prawie. tło jest bardzo dopracowane, twarz doll jest bardzo ładna, ale...Włosy i ta opaska. Nie chcę nic mówić, ale dla mnie są okropne. Było by lepiej gdyby była inna opaska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyjemy, napewno niedługo znów zmienię wygląd bloga :P

      Usuń
  5. Nagłówek jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń