86#. Licytacja numer 1 czyli jaka grafika była oszukańcza

To właśnie tą grafiką nabrałam wszystkich ciekawskich nowego wyglądu tego bloga. Twarz nie jest stardollowa, ale jak się ktoś uprze to mogę zmienić. No? To do licytacji!

Cena wywoławcza: 20 sd
Cena kup teraz: No ja Ciebie błagam nie wiem.
Minimalne przebicie 5 sd

Nagłowek może być dostępny z napisem jako nagłówek i lalką w tle lub całym tym widocznym jako nagłówek. Oczywiście napis zostanie zmieniony na wskazany ;)

Proszę o podawanie cen bez wliczonej prowizji!

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Poukładana, moja pani władczyni. Chciałam aby ta jakowa postać pani z ciemności sie ujawiła w słup światła bieżąc. Mam i jaśniejszą wersję, może kogo do zakupu skusi.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jessss, już myślałam, że nikt nie zechce i moje plany biedne legną w gruzach.

      Usuń
    2. a weź , on jest śliczny! :D

      Usuń
    3. Wiem :3 Pacz jak go nazwałam na kompie

      Usuń
    4. łahahah spokoo XD nie no ja to co teraz robię zapisałam " jagienka mnie zainspierowala ta super muza " no także xD

      Usuń
    5. Jaka jestem inspirująca oooo :P

      Usuń
    6. nawet bardziej niż myślisz :>

      Usuń
  3. ''to jest takie to fajne na licytacje'' :D

    Wyłącz weryfikację słowną, bo denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz usunę, coś mi się przestawiło. Nazwy z kompa są zawsze genialne!

      Usuń
  4. Ajć! Jak ja lubię jej włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lol własny własny styl a nie zgapiasz !

    OdpowiedzUsuń