Rocznica 1 rok bloga - ewolucja techniki


4 komentarze:

  1. Jej,jak Twa technika się zmieniła!Jesteś teraz na najwyższym poziomie !! Gratuluję rocznicy :)
    I życzę by Twój blog przetrwał jak najdłużej,a ty żebyś nadal czyniła tak piękne grafiki jak w teraźniejszej chwili.Kiedy tak patrzę na te Twoje prace to aż mi się łza w oku kręci,że sama takich pięknych dzieł sztuki nie potrafię zrobić i zapewne w przyszłości również nie będę potrafiła Ci dorównać.Tak więc jeszcze raz gratuluję Ci rocznicy i mistrzowskiej techniki,którą robisz te wszystkie dzieła sztuki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, jeszcze mnie przerośniesz ;) Dziękuję za życzenia :*

      Usuń
  2. Ja nawet nie próbuję cię przerosnąć :). Wszystkiego dobrego, perfekcyjnych grafik ci życzyć nie mogę bo już takie robisz :). Jak się ludzie zmieniają na lepsze, tak twoja grafika na najlepszą.. Teraz jesteś perfekcjonistką, życzę ci jeszcze cudniejszych grafik :).. i następnej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeceniasz mnie kobitko :P Przerosnąć mnie niezwykle łatwo popacz na innych grafików. Następna rocznica postaram się by była jak najbardziej ;)

      Usuń