Kwietniowa rewolucja - z czym to jeść?

Khem, khem. Mija dziś dokładnie rok odkąd tworzę grafikę. A za 4 dni 1 urodziny bloga. Czternastoletnia już Agnieszka pragnie zmienić mnóstwo rzeczy.


Co się stanie z blogiem i grafiką?

- Grafika nie będzie już wykonywana na zamówienia.
Będę wykonywała nagłówki jedynie na konkursy i licytacje. Ew. przyjmę zamówienia w wakacje ale to też nic pewnego. Powodem jest zatrważający brak czasu gdy je przyjmuję. Gdy będę grafikę wykonywać jedynie na licytacje i konkursy, będę sama decydować o czasie jaki pragnę na to poświęcić.

- Dokładność.
Moje nagłówki wykonywane na zamówienia nie mogły się poszczycić dokładnością idealną. Teraz sytuacja kompletnie się zmieni. Powodem było lenistwo i stała cena. Gdy tworzę na licytację wiem, że jeżeli będę się bardziej starać, więcej zarobię. Jestem zachłanna, a co?

- Techniki.
Mam w planach wariacje techniki. Nie zostanę przy jednej. Muszę próbować się rozwijać.

- Felietony.
 Punkt, który mi się najbardziej podoba. Od czasu do czasu mam zamiar pisać felietony. Konkretniej?

  • Filmowy zakątek Jagienki - o filmach - wydaje się nudne? Jeszcze zobaczycie!
  • Stereotypem w grafika - o stereotypach dotyczących grafików, historie, wywiady.

- Etykiety, względny porządek.
Od początku ten blog był przeze mnie traktowany jak śmietnik. Nie było etykiet i znalezienie czegokolwiek graniczyło z cudem. Przez kolejne parę tygodnii wszystkie posty zostaną uzupełnione o tagi.

- Humor.
Jak wiecie, do tej pory blog nie był przepełniny humorem. A może i był? W każdym razie. Pragnę co nieco ograniczyć swój język i zamiłowanie do archaizmów oraz neologizmów. Powodem jest to iż potem w wypracowaniach wykorzystuję słowa które wyszły z użycia bądź oficjalnie nie istnieją. Jednak nie martwcie się! Przecież wiecie, że podświadomie i tak będę wypisywać głupoty!

- Język.
Będzie oczywiście polski jednak mam zamiar dodać na boku możliwość tłumaczeniana angielski, niemiecki i parę innych języków. Już za jakiś tydzień ;)

- Wygląd bloga.
Zdziwili się Ci którzy widzieli kompletnie inny nagłówek. Zaspokoiłam waszą ciekawość nie zdradzając się.Ten który widzieliście będzie tym z 1 licytacji. Bo ja lubię wrabiać ludzi. :p

- Muzyka na blogu.
Nie mam zamiaru rezygnować z dodawania muzyki do postu. Puszczam tu oczko do ladymiszel12 ;)

- Komentarze.
Będę odpowiadać na każdy. Tak jak właśnie jest. O ile zachce się wam je pisać oczywiście.

- Śpiewam.
Mam zamiar was pomęczyć Jagienkowym wyciem. O tak sobie.

-Stylizacje
Ale to tylko jeśli mnie ze stylane wywalą

Co z kontem aga19988 na stardoll?

- Czy odchodzisz?
Nie, nie i nie raz jeszcze. Odchodzi ta postać która się kreowała. Przychodzi wywleczone ze mnie prawdziwe ja.

- Czy zmieniasz konto na inne?
Znowu nie, aga19988 jest moim pierwszym kontem. Mam zamiar pozostać na nim do końca moich stardollowych dni.

- Czy zmienisz coś w swojej doll? Apartamencie?
Apartament przemienię całkowicie, doll niezupełnie. Uwielbiam swój styl.

A inne blogi? 
-Stylane.
Nie jestem pewna. Podobno w ankiecie wyszłam na 55 czy ileś % nie. Jednak nie zostałam wyrzucona więc mój los nie jest pewny.

-Polscy graficy na stardoll.
Nazywam go blogiem z klątwą. Kto nie zostanie przyjęty na redaktora po jakichś 2 tygodniach odchodzi. Nic nawet nie napisze. Tylko co najwyżej notkę powitalną. Jeżeli klątwę zdejmę to blog poprowadzę. Z kimś.

A co jak niewypali?
-Wrócę przegrana do szarej rzeczywistości.
Znów będę przyjmować zamówienia i zrezygnuję z kwietniowej reformy. Jednakże ogromna by mi to była szkoda.




A co sądzicie wy?
p.s - w kolejce będą planowane do wzięcia udziału konkursy i licytacje nadchodzące. Zniknie zakładka cennik.

5 komentarzy:

  1. Oj ,dużo się podziało. Na szczęście przeważają dobre informacje. No cóż zobaczymy jak się wszystko pozmienia. Chciałam Ci pogratulować tej rocznicy graficzenia ,no i oczywiście życzę ,abyś nadal graficzyła tak wspaniale jak zwykle.

    znix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% zgadzam się ze znix. I również chcę pogratulować rocznicy od kiedy zachwycasz wszystkich swoimi dziełami :3

      Usuń
    2. Dzięuję, nie nazwałabym tego dziełami. Moje pierwsze bohomazy były prawdziwą porażką ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No łooooo, Pisałam to 20 minut takie natchnienie :3

      Usuń