89#. Nie panuje nad muzyką, otacza mnie wszędzie

Znów szaleje z nagłówkiem na konkurs. Tym razem na pastelowych. Sama nazwa mi powiedziała, podszeptała.  - "Psssst... pamiętaj żeby pierniczyć się z kolorowaniem sukienki z ciemnego fioletu na pastel przez 1 godzinę". W najbliższym czasie Jagna ma zamiar zaprezentować wam swoje realne szkice i rysunki. Podekscytowany jest ktoś, czy ktoś też ma wrażenie, że wali nudą?


Paczcie piosenka z Graceland:



Usłyszałam ją przed sekundą w reklamie na polsat news chyba. A tu coś co oryginalnie miało być inspiracyjną do "pastelowej baby na australijskim polu"


A pozatym to jestem wielce zawiedziona swoją głupotą et cetera. Et cetera.

Co sądzicie najdrożsi moi ludzie?
p.s. - Jest nas już 52 :3 Jak zostanę ss jakąś loteryjkę walnę.
p.s. 2. - Jak nie wygram ujawi się na licytacji na blogu bliźniaczym polskich grafików na stardoll.

18 komentarzy:

  1. Kapelusze z głów.
    Chyba już wiemy kto wygra c:

    shather97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojże ojże, nie przesadzaj :P Dziękuję jednak bardzo za tą przesadną we mnie wiarę. ;3

      Usuń
  2. Ahhh... ja chciałam wsiąść udział w konkursie, ale ta praca jest już z góry skazana na wygraną. C: Ehhh...jakie śliczne tło... jak Ty robisz takie tła?! Co nagłówek to lepszy efekt- tak 3maj! :D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział, ona nie jest skazana XD Tła robię z pomocą mnóstwa pędzli, gradientów i wyobrażnią przy użyciu 45 minut. Dziękuję :3

      Usuń
  3. Skazany to on nie jest, wszystko zależy, czy uda mi się kurtka, ale jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam co sprezentujesz ;)

      Usuń
    2. Można się bać, bo po 2 miesięcznej przerwie, robie grafike w gimpie +_+

      Usuń
    3. Ja się nie boję, ufam, że wyjdzie super ;)

      Usuń
  4. Świetna grafika! Nagłówek jak najbardziej w moim stylu. Jury pewnie też przypadnie do gustu! Acz szyja wygląda odrobinę nienaturalnie i góra sukienki jest za mocno rozjaśniona i zbyt "kwadratowa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szyi to "karczycha" są eksperymentem nad którym bardzo ćwiczę, zaś góra specjalnie została tak przeze mnie wykonana, miało to srebro imitować. Że tam nie wyszło to trudno *zez*

      Usuń
  5. Ja się niczego tak szczerze nie mogę przyczepić ^.^ Nie będę nic wybrzydzać, bo jest udealnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj kobitko, ja na zawołanie moge wykrzykbnąć o trzech niedociągnięciach. Ewentualnie 10 potyczek.

      Usuń