88#. To w gruncie rzeczy ma sens

Znów 3 wersje. Tym razem wzbogacę je wam opowieścią i dialogami oraz piosenkami, a wszystko się zadziało przy poczynianiu tego nagłówka.

Zawsze, gdy robię nagłówek, pytam o moją mamę. Co prawda czasem nie wytrzymuje z mą nachalnością (weź sobie wyobraż to: Mamo, co teraz? A może lepiej tak! Ale mamo!?) W każdym razie, można ją uznać za współtwórczynię. Tym razem pokażę narzekania i wersje kolejno. M-Moja mama, J- Ja

Tu słucham tego:
J - Mamo, czy to jest dobre? Co tu poprawić?
M - Takie nudne to, ten płot. Zrób coś gdzie widać życie!


Słucham teraz tego:
J - Mamo, a to? Czy teraz jest dobrze?
M - Zlewa się z nogami, dalej nie jest żywe. Postaraj się!

Ostro poirytowana Jagna tworzy wersję ostateczną:

Słucham wtedy już tego:

J - Mamo, to może chociaż to ja już pomysłów nie mam.
M - No dobra, to już jest lepsze, jest w tym życie.


Jak nie wygram, to wszystkie wersje pojawią się masowo na jednej licytacji, w sensie kupujesz jeden, masz wszystkie :3

Co sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Hahahah ja z mama doll ubieram :D

    2 i 3 piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wygrasz :3 nie ma lepszej pracy :3 a moja to już zupełnie obleśna . xd zlewa mi sie z nogami i wgl moje pierwsze tło do nagłówka jakaś masakra i ogólnie rzecz biorąc wygrasz!! :D xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że nie wiem :3 Twoja praca nie jest obleśna XD Są obleśniejsze moim zdaniem nie skromnym :P

      Usuń
    2. jest , jest :3 fufu i jeszcze raz fu . twoja kochaniutka ♥

      Usuń
    3. Nie nie nie nie nie aż mi się jescze poziom samouwielbienia podniesie :P

      Usuń
  3. Heh, dawno tu nie byłam (wina bynajmniej nie moja, a szkoły). Widzę, że dużo się pozmieniało.
    Co do wyglądu bloga to ciśnie mi się na usta, że jest trochę kiczowato, ale coś mi się w tym strasznie podoba. Nie potrafię tego wyjaśnić, bo wydaję mi się, że poszczególne elementy nie są ze sobą powiązane, ale ta kompozycja jest naprawdę ciekawa. Oryginalnie, fajny klimat, po prostu cieszy oko :D
    No, ale to nie jedyne zmiany. Robisz niesamowite postępy. Pełen podziw *o*
    Co do komentarzy rodziców, to spoko, znam to ;) Najbardziej mnie rozbroiło ostatnio "a dlaczego one zawsze patrzą do przodu?". Co nie zmienia faktu, że zazwyczaj jest to bardzo przydatne i trafne. Widać to w tym nagłówku, bo wydaje mi się, że każda następna wersja jest coraz lepsza. Bardzo dopracowane, strój kapitalny, w ogóle cała doll świetna. Jedyne czego bym się uczepiła to kadr (dałabym trochę więcej "powietrza" nad głową) oraz napisy, są średnio widoczne i czytelne. "Modnisie" są O.K., ale trzeba bardzo uważać przy wzorkach i cieniowaniu mniejszych liter. Całokształt mi się bardzo podoba. Wreszcie nagłówek wiosenno-letni, który nie wygląda jak striptiz, a jest bardzo wakacyjny ;)
    PS. Jak idą prace na Creative Talent?

    In the summer... In the city...

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego winą jest to, że ja w pewnym sensie pokochałam kicz. Blog w pewien sposób obrazuje mnie :P Cieszę się ogromnie, że się podoba. :3
      Ja i postępy? :o Nie wiedziałam. Zobaczę jeszcze dziś bo świętuję dokładnie 1 rocznicę bloga, porównanie co ważniejszych prac planuję poczynić :3
      co do kadru, to uważam iż ja mam takie schorzenie, najpierw robię doll w 5000px na 3500px i stwierdzam, że jak jest szczegółowa to po co jej powietrze nad głową xd Co do napisu staardoll też się wacham, ale myślę, że jeślibym wyjechała w kolor bluzki byłoby zbyt kiczowato :P

      Na creative talent, jakoś nawet nie mogę zacząć. Nie moge znaleźć odpowiedniej pozy i chyba się to skończy tak, że sama strzelę fotę siostrze i przerobię :P

      Ah, Joe Cockerze, czemu ja uwielbiam prawie wszystkie twoje piosenki *_*

      Usuń
  4. Ooo *.* to jest sliczne :) fajnie.masz, ze Ci mama doradza :p tennaglowek to chyba Twoja naj. praca :O
    A jak robisz trawe? ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Następnym razem ja biorę szanowną Mamę do Grafiki -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam :P Moja mama i jej wyczucie stylu należą do mych dóbr ososbisto-rodzinnych.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś wieeele grafik, ale to jest moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jedna z lepszych :3 Cieszę się, że się Ci moja droga spodobała C:

      Usuń