Przyjmę zamówienie(a)

Tak więc jak co jakiś czas nadszedł czas na przyjęcie zamówień. :) Znowu będzie selekcjonowanie itp. itd. W każdym razie jak to zamówienie złożyć? Postanowiłam nieco udoskonalić dotychczasowy sposób. Prosiłabym o wypełnienie takiej mini ankietki:

Obowiązkowe:
1. Napisy widoczne na nagłówku.
2. Kwota proponowana za nagłówek. (min. 70 sd. im więcej, tym więcej duperelków. Chyba, że masz inną wizję(można też płacić doładowaniem, wtedy jest 90% pewności, że zamówienie przyjmę))
3. Ilość osób na nagłówku.
4. Czy twarz ma być stardollowa, czy własnoręczna? Jeśli stardollowa jakie są nicki?
5. Czy szerokość twojego bloga jest większa niż 1200px. ?

Opcjonalne (można narzucić wszystkie, można i jeden) :
1. Narzucona kolorystyka.
2. Wizja nagłówka ( nie ważne czy to dziewczyna w sportowym samochodzie czy bujająca się na huśtawce nad rzeką. Nie ma dla mnie wizji niewykonalnych)
3. Zdjęcie które miałabym przerobić.
4. Wymarzony strój.
5. Tło.
6. Bannery (jedynie dla lalek(ki) na nagłówku, przykro mi)
7. Inne uwagi.

Dziękuję za uwagę, na zgłoszenia czekam do 7 września. W czasie pomiędzy też będę mogła wybrać jakieś zamówienie.

Się skończyło zamawianie przed czasem z powodu dużej ilości fajnych zamówień ^^

11 komentarzy:

  1. Hej!

    Już wcześniej wstepnie Ci pisałam, że byłabym zainteresowana zmianą nagłówka. Propoponuję doładowanie SS za 12, 43. Jeśli chodzi o rozdzielczość myślę, że nie przekracza, ale niestety nie znam się (mystyle-mystardoll.blogspot.com - jeśli się da to sprawdź). Adres bloga to jak wyżej - mystyle-mystardoll.blogspot.com, zaś napis na nagłówku ma być tylko My Style - My stardoll. Osoba jedna - NajlepszaVera to jej stardollowy nick - Twarz stardollowa. Kolorystki nie narzucam, a oto wizja...

    NajlepszaVera jedzie jakimś luksusowym samochodem bez dachu, jest noc, w tle jakies duże miasto, np. wieżowce itd... Ma na sobie jakieś ciemne ciuchy, samochód jest czarny, albo czerwony.

    Druga wizja : Plaża, NajlepszaVera na statku, może coś w rodzaju słynnej sceny z Titanica, tylko, że jest sama, bez faceta :D

    To chyba tyle, nieważne którą opcję wybierzesz, mam nadzieję, ze przyjmiesz zamówienie, bardzo na zależy! :D

    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej !
    Ja bym chciała takie coś jak ty masz nagłówek może być inny
    Napisy: Modowy Dream
    Kwota;100 lub ss za 12 zł
    Osoby na nagłówku;nie wiem ale może coś wymyślisz bo to ma być blog modowy
    twarz raczej własnoręczna szerokości nie wiem możesz zobaczyć
    http://modowydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tu w innej sprawie.
    Pragnę zauważyć włosy z ostatniego "nagłówka" (.__.) http://nalogowcy.blogspot.com/p/grafika_19.html

    OdpowiedzUsuń
  4. obowiązkowe:
    1. stylish mind
    2. 80sd lub 90sd
    3. jedna dollka
    4. twarz stardollowa - brzoskwinia3393
    5. nie - 840 pikseli

    opcjonalne:
    4. mój wymarzony strój to sukienka do ziemi, jakiś top no i oczywiście torebka
    5. tło białe lub przezroczyste

    brzoskwinia3393

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)

    A ja dam Ci całkowity wybór wszystkiego. Zapłacę najwięcej 200sd jeżeli naprawdę mi się spodoba a najmniej 140sd. Tytuł bloga zyciowy-stardoll.blogspot.com

    .Gruu69.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej dla mnie to bedze twoja wizja artystyczna tyle że w fiolecie dokładnie to chodzi mi o konkurs na moim blogu outfit-stardoll.blogspot.com do wygrania 200sd
    brzydkala

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka:) Uwielbiam twoje nagłówki:)
    OBOWIĄZKOWO:
    1. My Place On Stardoll
    2.Cena 95 SD
    3. 1 dollka
    4. Twarz stardollowa - kto? ZDAJĘ SIĘ NA CIEBIE:)
    5.szerokość: nie wiem sama zobacz myplaceonstardoll.blogspot.com

    OPCJONALNIE:
    1. Kolorystyka miętowa
    2. coś eleganckiego np. tło twojego bloga
    3. -
    4. Zdaję się na ciebie:)
    5. Zdaję się na ciebie
    6. -
    7. -

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogem sie doczekać grafiki

    OdpowiedzUsuń
  9. hej chciałam prosić o nagłówek na mojego bloga skubiko.blogspot.com
    moja wizja -
    dwie dziewczyny siedzące w kawiarni ( blog będzie sie nazywał " My Fashion Cafe"
    więc daj tą nazwę na nagłówek ) te dwie dziewczyny piją kawę a jedną czyta gazetę o modzie


    - cena którą a proponuję to doładowanie ss za 12 zł
    - twarz może być stardollowa ale wolałabym by była robiona przez ciebie
    - jak pisałam dwie ( dziewczyny )
    - szerokość bloga 990 pixeli
    - kolorystyka - ponieważ to kawiarnia to żeby były takie kolory jak - kawowy i inne na przykład - turkus
    - strój sama wymyśl

    Ami.regga

    OdpowiedzUsuń