114#. Neonowa biblia

Z tym nagłówkiem to miałam problemów. Żadne tło, jakkolwiek bym je robiła wychodziło ŹLE. Więc się zdenerwowałam (2 dni rób tło - każde brzydkie) i postanowiłam, że zrobię zwykłe, gradientowe bez głębi. Wyszło najlepiej z tych wszystkich cieciów wcześniejszych. Ale było nudne jak flaki z olejem. Trzeba było dodać jakieś wzorki - białe dmuchawce i małe światełka. Mimo wszystko wiało nudą. Nałożyłam więc kolejny gradient i zmieniłam mieszanie. Potem jeszcze wzorek i takie tam. Dążenie do perfekcji. XD

sama lalka na jednej z wersji tła

z tłem

bez tła

tło na blogaska

I neonowa biblia, która chodzi długo po mojej głowie szanownej. Jakieś 2 lata:


Nikomu komu ją pokazywałam się nie podobała. Dla mnie ma wręcz magiczny rytm i słowa :D


Opinie?

10 komentarzy:

  1. Grafika jest cudowna :) Zegarek Ci fajny wyszedł :)
    Chciałam Ci jeszcze przypomnieć (bo może zapomniałaś) że czekam na grafiki. I na ciebie. Kiedy przyjedziesz???

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko! Ciekawa jestem tylko w jaki sposób robisz włosy, bo są bardzo dokładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kompletna porażka ( twoja ) te kciuki xd to są kobiece kciuki ? doll ma strasznie duże czoło

    kompletnie mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ty tak uważasz, pozdro c:

      Usuń
    2. może i tylko ja , ale chyba mam prawo wyrazić swoje zdania.
      czyż nie?

      Usuń
    3. No oczywiście, że tak.

      Usuń
    4. no właśnie ; )

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba ; )

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej.zaplace 21 za naglowek,bo mnie nie ma. Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  6. PASTELOWO I DZIEWCZĘCO-pięknie ♥
    *postanowiłam zakończyć długie komentowanie...chyba*

    OdpowiedzUsuń