118#. Sklejanka, czyli roboty nocne.

Dużo było z tym pracy. Zwłaszcza takiej nocnej. Zamawiająca miała dużo wymagań do nagłówka. Nie było nawet pozy takiej na internecie. W ten sposób powstała sklejka pięciu czy sześciu zdjęć. W tym i moich - bo jedna z łapek należy do Jagienki. :D

Ogólniej rzecz tę biorąc najwięcej pracy miałam z bluzką, która przy okazji tak mi się spodobała, że uprasiłam mamę, żeby mi taką uszyła. Okulary mają miniaturowe kwiatki z którymi też się chrzaniłam bo jak to tak. W końcu ich i tak nie widać prawie. XD
Dumę budzi we mnie torebka, przy której jakoś dużo pracy za to nie było.

Co do muzyczki - obstawiłam na Lanę del Rey i mniej znaną jej piosenkę. Lubię jej słuchać, chyba nic na to nie poradzę. :P



Opinie?

11 komentarzy:

  1. spodnie love, włosy psują całość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hejtuje właśnie spodnie :p Najsłabszy punkt grafiki to dla mnie jest :p

      Usuń
  2. Kocham torebkę, śliczny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od której do której robiłaś? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że lepiej nie wiedzieć :p Długo po 12 to było i to parę nocy.

      Usuń
  4. Hmmmm... z kilku zdjęć? Szacun :)
    Najbardziej podoba mi się torebka i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam na jednym zdjęciu sklejankę. A tu taka ręka, a tu inna noga, tam dam podkład do torebki, tu jeszcze fryzurka wycięta itp itp. Pracy było duuużo :p

      Usuń
    2. A która rączka Twoja Jagienko?
      Lewa czy prawa ?

      Usuń
    3. ta co na niej zwisa torebeczka. Omnomnomnom :D

      Usuń
  5. Hej :] Przyjęłabyś zamówienie za doładowanie ss? :D

    OdpowiedzUsuń