119#. Nie ma to jak uwijać się w ukropie :p

To jest pani, nad którą pracowałam od jakiejś 14. Z przerwami rzecz jasna - co niezmienia faktu, że kompletnie mi się nie opłacało - przecie wiadomo, że zwycięstwo należy do Ziutencji albo Marcelq'a. Jednakże robienie prac na konkurs stardoll i my stanowi moją małą "tradycję" biorę w nich udział odkąd rozpoczęłam graficznie więc wydaje mi sie to swoistym obowiązkiem. Wiecie jak to jest. W każdym razie lalka mało pokazuje "jesień". Próbowałam nadrobić to tłem:



Jedna wersja idzie w fiolet - druga zaś w pomarańcz. Jak coś będzie na licytacje. A to praca, którą na sim zrobiłam rok temu:


rocznica śmierci Ciechowskiego (*) 
Miał wspaniały głos i piosenki.

Widać rewolucje? :D Macie opinie? Chętnie wysłucham.

25 komentarzy:

  1. Gdzie tam, Marcelq zrobił świetną pracę, ale nie wiem czy ona tak nawiązuje do jesieni... Jak ktoś nie widzi rewolucji, to jest ślepy c; Mnie tam się podoba prawie wszystko, a mianowicie włosy nie przypadły mi do gustu... Oczywiście wykonanie jak najbardziej podziwiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do włosów to postanowiłam spróbować "czegoś nowego" i zrobić je w kompletnie nietypowy sposób. :p

      Usuń
    2. Wyjątkowe włosy <3
      Chciałabym taki nagłówek

      Usuń
    3. Tu Marcelq, nie chce mi sie logować
      po za tym narzutka jest w moim nagłówku jesienna, więc się z tobą nie zgadzam, można się domyślić że skoro jest na Gabę narzucona, to oznacza że nadchodzi jesień, ale nie będę się tłumaczyć, po za tym twoja praca ma szanse, nie podobają mi sie włosy

      Usuń
  2. Nie wiem za bardzo gdzie złapać kontakt z Tobą. Masz może GG? Mianowicie chodzi o wywiad z Tobą do mojego nowego projektu. Proszę, odpisz szybko :)

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam - 33437416 - najłatwiej złapać mnie po południu albo późnym wieczorem ;)

      Usuń
  3. ładnie Ci wyszlo. Tylko to ombre na glowie trochę nieudane.
    Za to z poprzedniego roku dalej się jaram. Świetny pomysł. Trochę kolorystyka moglaby być inna, ale i tak..

    no i widac postęp w pędzelku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omm. Ombre pierwszy raz robiłam. :p Praca z zeszłego roku będzie miała remake niedługo. :D Będzie się można pojarać. Rok czasu to dużo na rozwój :*

      Usuń
  4. O.o ja też tak chcę umieć T.T
    Mam nadzieję, że chociaż tym razem docenią ciebie i twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba ćwiczyć kochana. Ćwiczenie jest kluczem do sukcesu :D

      Ja też takie nadzieje ciche mam. Ale ciche one są. Oj ciche.

      Usuń
    2. Przy takim talencie taka skromność? :-)

      Usuń
    3. To nie talent - to ćwiczenia często.

      Usuń
  5. U mnie to też tradycja. W tamtym roku zrobiłam prace i była nawet w ankiecie . Teraz się cieszę ,że nie wygrałam bo bym się tylko zbłaźniła ;p Miom zdaniem twoja praca powinna wygrać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, widzę, że nie tylko ja w takim razie mam "Sim'owe tradycyjne nagłówki kwartalne". :D Ja się wtedy nie dostałam, a pamiętam, że to była moja najlepsza wtedy praca i się strasznie zadepresiłam. Prawie zrezygnowałam z grafiki. :p Bardzo miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
    2. Wtedy konkurs był trochę później . Pamiętam ,że wyniki były po Hallowen . Według mnie zrobiłaś ogromne postępy. Jak nie dostaniesz się przynajmniej do ankiety to nie wiem co to będzie ;p Szkoda ,że na Uzależnionych Ci nie wyszło.

      Usuń
    3. Taak. Ja też pamiętam, nawet taką jedną pracę. Zakrwawioną gabę z kotem(?) zapadło mi jakoś w pamięć. A pozatym jakaś część prac w ankiecie po halloweenowej była halloweenowa XD

      Usuń
  6. Zacznę od tego co mi się nie podoba: włosy. Technika nawet w miarę jednak mam wrażenie, że są one po prostu za wysoko. Podoba mi się cała reszta i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam ściśle według pani na zdjęciu :p Z tego co zauważyłam to i technika nie przypadła do gustu tak więc "eksperyment się nie powiódł".

      Usuń
  7. Załamałam się. Nie spotkałam jeszcze lepszego grafika od Ciebie! Jesteś bardzo bardzo utalentowana. Włosy są oryginalne i Twoje, nie bierz do siebie tych uwag. Każdy robi tonę takich samych włosów, jak maszyna. Gdy je zobaczyłam, pomyślałam : Co? A następnie, zainteresował mnie Twój awatar, więc postanowiłam odwiedzić bloga. Cieszę się, że Cię znalazłam. Odkrywasz kolejne podkłady piękna, gdy patrzę na Twoją Grafikę, mam ochotę po prostu.. płakać. Chyba, bo teraz mam taki misz-masz w głowie.. :)

    Pozdrawiam!
    mellephics.blogspot.com -pamiętnik graficzny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załamuje się, spotkałaś wieczko, Wiwernę i różnych takich. Miło mi słyszeć. Mi się osobiście włosy też nawet podobały jednak przeważająca większość twierdzi, że są ble, fu i nie do zniesienia. XD Cieszę się, że Ci się podoba. Niby to grafikę robię dla siebie ale opinia innych zawsze jest dla mnie ważna. Nie płacz mi tu, nie płacz. Bloga odwiedzam co jakiś tam czas ^^

      Usuń