115#. Skóra czarnej owcy


Ten obrazek pojawił się na facebookowej stronie jako zapowiedź. Jakto zapowiedzi moje ostatnio szalałam z iluminazją w tle. Ah moje zabawy. :D


Lalka, nie ukrywam - miała być nieco inna jednak gdy już nałożyłam poprawki (futro czy to tam jakieś frędzle na dolnej sukni) zaciął się photoshop. Jak to na mnie przystało wkurzyłam się i zrezygnowałam ze zmian. A tam.

Zaś jako, że niezbyt wywiązałam się przy lalce z kolorystyki (miało być kolorwo, kwiatowo) postawiłam to za główny motyw przewodni tła. :D Więc ta daaam:


Po otrzymaniu zapłaty czyli SS pojawi się edycja bez cenzury kwiatkowej :D

Opinia? Podoba wam się taki "Glam rockowy" nagłówek? A kwiatki? A lalka? Pierwsze graficzne futro? Będę szczęsliwa z krytyki (prosiłabym o konstruktywną).


edit1:

30 komentarzy:

  1. dosyc ładny, ale makijaż pastelowy bylby lepszy. nude usta i różowe albo szare powieki, mm < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniałam mejapu bo zawsze jak zmieniałam było "To nie ja" albo "brzydka dollka" więc taki jakiś mechanizm obronny. :D

      Usuń
    2. Egh, ja taka nie jestem ;pp

      Usuń
    3. Ale niektórzy TAAAK :p

      Usuń
  2. Skoro tak chcesz tej krytyki...
    Nagłówek jest ZA ŁADNY! Ot co. Buuuuu... Czemu ty tak ładnie graficzysz.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi sie tlo na naglowku
    lecz doll jest cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu konkretnie Ci się nie podoba? Myślisz, że powinno być bardzij w stylu doll? W każdym razie miło mi słyszeć, że podoba się doll :D

      Usuń
    2. tło to kompletnie inny styl niż doll, jest z inne beczki

      Usuń
    3. To jrdt właśnie glam rock - połączenie czegoś czarnego, ostrego z lekkim i dziewcszęcym ;P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przyjmij jako znajomka to dokonamy zapłaty :D

      Usuń
    2. Przyjęłam, ale coś Cię nie ma na Stardoll :CC

      Usuń
    3. O i chciałam się zapytać, czy mogłabyś mi dorobić tełko na blogaska? c:

      Usuń
  5. Hej, użyłam Twoich włosów do moich grafik. Jeśli chcesz to zobacz ---> http://beauty-at-stardoll.blogspot.com/p/grafika.html

    Pozdrawiam i dziękuję za włosy :)

    karienne

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiadamiam, iż mam seksi awatar :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rozumiem sensu w pozie, ale pewnie nie twój wybór tylko klientki.
    fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie ja wybierałam ;p

      Usuń
    2. Ja wybrałam, bo uznałam, że ta poza pasuje mi do glam rockowej wizji. :p

      Usuń
    3. a, zapuszczę włosy i zrobie fotkę jak ciąglę za kitkę, będę rockowy, cool

      Usuń
  8. Pierwsze wrażenie WoW!

    Jednak gdy się dokładnie spojrzałam zobaczyłam kilka rzeczy, które nie przypadły mi do gustu. Ostatnia litera "S" ma jakiś dziwny luk na środku. Co to jest? No i ta ręka co dotyka sukienki.


    Sukienka mi się podoba i mogła by taka być na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka "kamienna" czcionka ;p Każde "s" ma taką lukę.

      Usuń
  9. It's amazing!!! I almost prefer it to the original photo =D

    Well done!

    Love K xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna grafika! masz talent ;) nie zmarnuj go

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwaga! Uwaga! Uwaga!

    Dear Droga Jagienka (Kolorowa Dusza)
    Właśnie "wróciła" z wakacji, a przynajmniej wykrzesała internet z swojego małego netbooka twoja przed miesięczna komentatorka. Szykuj się na wielkie bombardowanie komentarzami, bo ja nie zamierzam opuścić ani jednego nieskomentowanego posta. Tak jest. Od jutra ostro zabieram się do roboty. Może spytasz co było przyczyną mojej długiej nieobecności duchowej i fizycznej? Otóż najpierw byłam na 3-tygodniowym obozie (to chyba jasne że nie wpakowałam do walizki komputera który zająłby połowę miejsca). Potem byłam tydzień na działce u dziadków 400 km od mojego domu, gdzie o internet ani rusz, bo domek jest cały z drewna i do tego nad jeziorem. Nie taka kompletna dzicz, bo domek jest zwyczajnie mieszkalny i prąd, kanalizacja, gaz, wszystko normalnie jest, ale internetu brak. Potem pojechałam na tydzień nad morze z rodzicami i za czym się zebrałam do tej mojej małej pierdółki (mowa tu oczywiście o moim netbooku)to kilka dni minęło, bo miałam ogrom spraw na głowie, ale teraz już jestem i od jutra (bądź niedzieli, gdyż jutro udaję się przez całą Polskę w góry)zabieram się ostro do roboty. Życz mi powodzenia :)

    Zmartwychwstała ada_laki

    OdpowiedzUsuń