117#. Jeny jak ja się lenię, to jest jakieś aż nienormalne

UWAGA! KLAWIATURA NIE WCISKA MI PARU LITER! 

Tak ostrzeżenie na górze jest potrzebne. Nie wiem czemu ale co jakiś czas nie wciskają mi się litery na klawiaturze. Postarajcie się  proszę domyślić co próbuję wam przekazać. W sumie kropki i przecinki też. o.0

Co do nagłówka, wiem, że zamawiająca się naczekała ale w międzyczasie byłam "Depresyjną Jagienką" czyli kimś kto chodzi z opuszczoną główką i się kiwa na krześle bez powodu. Co jakiś czas tak mam. Trzeba to przeczekać. Serio. A, że jeszcze pokryło się to z wyrastaniem mi zęba to już gorszej kombinacji chyba nie ma.

To zaś pierwsza praca w SAI'u. Robiłam na tej samej pozie. Nogi są ładne nawet. Reszta jest żałosna. Och, TT^TT







Dobra, żegnam. Jednak klawiaturka mało się przycinała dałam radę poprawić. JEJ ^^

Opinie? Ktoś chce mnie za coś zabić? Śmiało. Postaram się nie podgryźć. Lecę odpowiadać na komenty z zeszłego posta ;D

5 komentarzy:

  1. Poza lalki jest straasznie dziwna, a włosy wyglądają na bardzo rzadkie. Ogółem uważam, że miałaś mnóstwo lepszych prac, ale ta nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny nagłówek. Tło jest rozmazane co mi się podoba. Wygląda to jakby lalka biegła na zakupy. Tylko czy numer nagłówka to nie 117?

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle nie jest, powiem Super! :D Każda twoja praca ma sens i jest mua boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, ale to bardzo mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie pisałam długich komentarzy...:O Najgorsze jest jednak to że czasem nie udaje mi się pisać długich komentarzy i z tych długich są krótkie to smutne TT^TT.Co do grafiki to zacznę tak:nagłówek jest całkiem OK.Wiesz że mi Twoje grafiki straaasznie się podobają jednak:jedne więcej drugie mniej.Ta grfaika/nagłówek jest tą która mniej mi się podoba.A co mi się w niej nie podoba?Poza i ubrania.No.Poza jest naprawdę dziwna.Szczególnie w pozie nie podoba mi się ta ręka(lewa)w której trzyma torebkę.Moim skromnym zdaniem jeżeli ona trzyma torebkę w dłoni to jej dłoń powinna być zaciśnięta w pięść czy coś i nie widzę kciuka chyba że kciuk jest z tyłu...lol.Właśnie.Jeżeli kciuk jest z tyłu to cofam tamto bo wtedy torebka się trzyma.A co do ubrań to raczej bluzka jest OK ale spódnica mi się nie podoba.Tyle mam do powiedzenia pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń