Hej, nie ma mnie i mam grafiki Droczerki z wakacji, gotowi?

Piszę by poinformować, że urządziłam sobie mega urlopik. Musicie wiedzieć, że Jagienka nie robiła sobie urlopiku całkowitego od grafiki od czasów tak zamierzchłych jak kwiecień 2011 kiedy zaczynałam graficzyć. Tak więc chyba mi się należy. :p Możecie mnie zastać na stardolcu bo wchodzę, acz urlop od grafik jest kompletny więc cichać mi tam w sprawach graficznych please.


Jednak stanowczo bardziej powinnam napisać wam o tym co pojawi się w tym poście. Czyli graficzkach autorstwa mojej siostry Julki vol. Droczerki vol. Charczerki a także vol. Kituchenki. Ci co zaglądają na bloga od czasów jego powstania (dobra, Ci ludzie już znikli, dajmy im zniczyk (*)) to wiedzą, źe Kituchna pisała tu, a raczej wstawiała grafiki. Powinnam więc w sumie napisać, takie jakby sprostowanko. Bo wiecie. Ona również numerowała posty i dwa numerki były jej więc moją 100 grafiką w fakcie jest 102 czyli grafika z motorem. Takie tam, dla ciekawskich.

Prezentuję już graficzki. Tworzone były na wakacjach czyli swoistym exodusie z Warszawy na wieś. To nie jest byle jaka wieś! To wieś niedaleko Broku, gdzie komary latają za ludźmi stadami, studnie mają czystą wodę i są budowane ze staropolskimi tradycjami, jedzenie i herbatka smakują lepiej niż gdziekolwiek indziej (może dlatego, że są z wody mineralnej ale ok) a powietrze zmusza do snu. No dobra, niekoniecznie zmusza, bo chodzi się spać i tak późno. Jagienka udzielała tam lekcji małych graficznych Juleczce. A tak :D

Graficzki:


Opinie? Z chęcią usłyszę i ja i autorka :D

16 komentarzy:

  1. Kawał dobrej roboty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Huhuhuhuhu...Rjana*no że na pierwszym Rihanna nie..*Jakie fajne ale w pierwszej mi nie pasuje kolor włosów ale ok...Jest bardzo fajnie :)I zgadzam się z mała mi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy mi sie nie podobały twoje ryjki i nadal mi się nie podobają. po za tym 1 grafika w miareeeeeeeeeee, druga mi się w ogóle nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam i składam pokłony!!!hmm..a dało by się je kupić?jak tak to co byś za nie chciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedać mogę. Może zaproponuj cenę?

      Usuń
    2. doładowanie ss za 12zł lub sd ok. 100-150?

      Usuń
    3. tylko mogłabym zapłacić dopiero 1 września

      Usuń
    4. Nie ma problemu, mogę poczekąć. Hmmm... w takim razie, może ss?

      Usuń
    5. ok.interesuje mnie 2 nagłówek.adres bloga:strawberry--stardoll.blogspot.com ale wolałabym gdyby na nagłówku był tylko napis ,,strawberry".nagłówek dostane już po zapłacie czy jeszcze przed?

      Usuń
    6. Hah to tak samo jak ja xD oki .bedzie po

      Usuń
    7. jednak musze zrezygnowac..

      Usuń
  5. http://graficcas.blogspot.com/2012/05/nagowek-na-bloga-adriannagore111.html <- zapraszam -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście proszę zwrócić uwagę na włosy.

      Usuń