Przyjmę zamówienie

Po porażce jaką boleśnie poniosłam w konkursie na uzależnionych chcę przyjąć zamówienie na grafikę. Naprawdę. Muszę się wyżyć.
Prosiłabym o składanie zamówień według poniższego schematu.

1. Nazwa bloga widoczna na nagłówku
2. (Opcjonalne) wizja czyli np. lalka stojąca na łące w białej spódnicy z halką.
3. (Opcjonalnie) kolorystyka
4. Ilość lalek/osób
5. Twarz realna czy stardollowa. Jeśli stardollowa nick(i).
6. Proponowana cena za nagłówek z wliczoną prowizją. (bezwzględnie wymagane)

+ chętnie przyjmę jakiekolwiek zamówienie za SS bo jest mi potrzebne. Jeśli się takie pojawi będzie obsłużone w pierwszej kolejności (chyba, że ktoś ma ochotę robić sobie jaja to rozpoznam i nie przyjmę).

Dziękuję za uwagę i zapraszam do zamawiania w komentarzach. Czas na propozycje do 7 sierpnia. Będę odrzucać niektóre propozycje. Jak zawsze zresztą.

20 komentarzy:

  1. Ja grafiki nie potrzebuję, ale chciałam napisać że jestem w szoku i to głębokim że Twoja praca na konkurs na uzależnionych nie dostała się nawet do głosowania.. jak dla mnie to powinnaś była wygrać a tu takie zaskoczenie. Btw nowy wygląd bloga jest fenomenalny, włosy są najlepsze ♥
    gwiazda3000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za tak miły komentarz. Cieszę się, że podoba się nowy wygląd :3

      Usuń
  2. 1. Stardoll fame and fashion ( może być .blogspot ,jeśli będzie ładnie wyglądać )
    2. Nie mam wizji. Jakiś nagłówek uniwersalny. Oby nie przezroczysty. Bardzo zależy mi na tle na bloga.
    3. Sama nie wiem. Oby nie różowa i czarna. Jakaś kolorowa :)
    4. 1
    5. Stardollowa Nick: Rose4400
    6. 82sd

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę dodać,że bardzo zależy mi na nagłówku.

      Usuń
    2. Przyjęt. W trakcie realizacji. Postawiłam na biel i czerwień. Mam nadzieję, że będzie Ci się podobał.

      Usuń
  3. co do konkursu to w ankiecie są wielkie tandectwa :/ Twój był orginalniejszy i ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała :D Ale nie za doładowanie.. Odpisz mi ile byś chciała sd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty proponujesz :p Nie przyjmuję za mniej niż 70+prow ale cena rośnie z wymaganiami.

      Usuń
  5. Moment, napiszę za chwilę co chcę, ale zajmuję kolejkę XD (zapłacę doładowaniem SS).

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra (musiałam założyć bloga XD). A więc *kaszlnięcie*.
    1. MELISHES.blogspot.com. (No wiem, że głupia nazwa >:))
    2. Wybieraj Ty.
    3. Kolorowo, może być miętowo (a tak mi się kojarzy z nazwą bloga ^^), kwiatowo, coś wymyślisz.
    4. 1 laleczka.
    5. Ehh... Ciężka decyzja. Hmm.. No niech będzie mój ryj, Madi-1234.
    6. Doładowanie ss. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęt. :D Lubię SS taki to ze mnie zły pieniędzny stwór :p

      Usuń
    2. Tylko masz mi się postarać! :DD

      Usuń
  7. Cześć. Chciałabym zamówić u Ciebie nagłówek na bloga http://czas-na-zakupy.blogspot.com/ Otwarcie planuję już niedługo, dlatego potrzebuję nagłówka od solidnie wykonującego swoje prace grafika. Padło na Ciebie ;)

    1. Czas na zakupy
    2. Tutaj nie mam jako takich wymagań. Zwykła doll w zwiewnej, letniej sukience wracająca z zakupów w centrum handlowym.
    3. Letnie, ciepłe kolory.
    4. Jedna doll
    5. Twarz stardollowa. Nick: Serafinek lub bysia2912
    6. 100sd

    Mam nadzieję, że dorzucisz moje zamówienie do kolejki, bo bardzo mi zależy na nagłówku wykonanym przez Ciebie.


    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  8. prosiłabym taak ;

    na bloga ; http://barwnee-stylizacje.blogspot.com/
    nie mam szczególnej wizji , możesz zrobić na deskorolce lub coś letniego na przykład na plaży , kolorystykę pozostawiam w twoich rękach , lalkę moją nick ; mergerita . twarz stardollowa wiadomo ;] hm . najwięcej dam 30 sd.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 sd?! -.- Nie widzisz, że Jaga przyjmuje minimum 70 sd? -.-

      Usuń
    2. Aa , okej . nie widziałam . ale nie warta jest grafika za 70 sd ;o -,-

      Usuń
  9. już wolałabym zrobić sama . zapytam koleżanki jak się robi grafiki w gimpie.

    OdpowiedzUsuń