113#. Klasyka, włosy ułożone co do falki i Lana del Rey

Tak, w końcu (ile to już czasu?) możecie pożegnać się z "Jaga przypacza..." i popatrzeć na nowy wytwór (3h). Miałam najpierw zarys ciepłego nagłówka. Potem gdy już go zrobiłam wedug pierwszego pomysłu zmieniłam koncepcje (miała na to wpływ Droczerka) na dosć. Hmmm... kontrowersyjną. Potem zmieniłam koncepcję po raz kolejny i powstało właśnie to co widzicie. To:
kopiowanie jest złe
NIE KOPIOWAĆ! JAK ZOBACZĘ TO CZARNA LISTA BEZ UPRZEDZENIA I PROSZENIA O USUNIĘCIE. NIE ZAAKCEPTUJĘ TŁUMACZENIA "TO SIOSTRA/BRAT/KOLEŻANKA".

A tak. Brutalnie.

Opinie? Coś innego?

14 komentarzy:

  1. Według mnie wygląda bosko, warto było czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny. Nadal jednak uważam, że koncepcja druga, mimo kontrowersji była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro nie brat/siostra/koleżanka to może zwierzak :Djolka-23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze ciocia, dziadek, pan sąsiad, panowie z budowy. Duży wybór ;P

      Usuń
  4. Według mnie jest tylko fajnie, mogło być lepiej.
    Wkurza mnie nie wiadomo skąd wzięta górka na twarzy, zupełnie odstająca w miejscu gdzie powinno być ucho, dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopra, nie widziałam tego, zauważyłam. Mi to wyglądam na odstające kości policzkowe, ale uszka mi tu brak... No cóż mnie się podoba, co by nie było.

      Usuń
    2. Zdjęcie miałam strasznie małe i znacznie je powiększyłam do graficzenia, uznałam to za kości policzkowe a ucha na zdj. nie wyłapałam :C Cóż.

      Usuń
    3. E tam, i tak jest wery grejt.

      Usuń
    4. W każdym razie - zachęca do zamawiania nagłówków :P

      Usuń
    5. To oznacza, że mogę się cieszyć. Łiii :D

      Usuń
    6. nio, ja ostatnio też robię twarzyczki, nawet mi wychodzą.t

      Usuń