111#. Trzy karabiny obok siebie nie chadzają, być może to znak!

Witam ponownie. Po raz.... eeee... 259. Dzisiaj wzięłam się za nagłówek na uzależnionych. Wiecie. Wyjeżdżam w sobotę/niedzielę a nie wybaczyłabym sobie gdybym nie dała nagłówka na ten konkurs. Jakby mnie ktoś spytał o największe graficzne marzenie - wygranie nagłówka na uzależnionych - taka by padła odpowiedź.
kompletne połączenie tło+nagłówek
przezroczysty nagłówek
tło w postaci nieba

Przypominam o loterii na facebooku gdzie można dostać za darmo 2 nagłówki (moje)., które zrobię na działce. 

Ten nagłówek był oczywiście wst. Studiowałam tu:
-plisy (plisowana bluzka)
-morze z daleka
-skały
-twarz śródziemnomorską

nie chcę mi się więcej pisac bo sobie zaraz puszczę kawałek Tronu dzieczictwa -ostatnio oglądałam ten z 82', który oprócz kiepawych jak na dzisiejsze czasy efektów wizualnych (wiem, że na tamte lata były genialne) prezentował się pod wzglądem fabuły i doboru aktorów świetnie (Młody Bridges był taki przystojny). W ogóle ja uwielbiam tron. Kto mnie co nieco bardziej zna, wie, że Tron'y są u mnie tematem rzeką. Ale ok. Idę.



Jak opinia? Mam według was jakieś szanse? Co sądzicie o postępach w WST? Oglądaliście kiedyś tron? Cokolwiek?

21 komentarzy:

  1. Huehue,ale mam zaciesz,bo jestem pierwsza c:
    Nagłówek jest naprawdę przepiękny i zaraz wejdę na uzależnionych by obejrzeć sobie inne prace,ale sądzę,że muuusisz wygrać.Gdybym ja umiała robić takie nagłówki to bym była po prostu w siódmym niebie :3 Przejrzałam wszystkie prace i sądzę że wygrasz Jagno ;*
    Ślę pozdrowienia i do tej loterii na Facebooku bym się zgłosiła,ale nie chcę zdradzać swojego nazwiska więc zgłoszę się z mojego drugiego konta,takiego tajnego :> To zaraz się zgłaszam i oczywiście podpiszę się,że ona to ja,co nie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciesz jest zacieszny :3 Sądzisz? Ja nje. Przestał mi się podobać. Zgłoszenie widzę, widzę. :3

      Usuń
  2. Nagłówek śliczny jak zawsze :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny i widac ze sie staralas :) z pewnoscia znajdzie sie dla Ciebie miejsce na podium :> I oczywiscie milego wyjazdu ;D ja opuszczam Warszawe dopiero w polowie lipca :))
    _________________________
    Zapraszam też do mnie :D
    oliviasgraphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurza mnie odstające coś przy stopach i dłoniach czego kostką nazwać nie można, choćby się chciało, ale na to nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero gdy zobaczyłam Twój komentarz to zauważyłam te 'niedoskonałości' na nagłówku. mi tam się praca podoba (no oprócz tego) :>

      Usuń
    2. Poprawiłam i jest w poście z grafiką nr. 112 Łelkom konstruktywna krytyko

      Usuń
  5. Jak tak patrzę na tą twarz to mi się ktoś przypomina.. Ogólnie jest bardzo ładnie, na pewno zajmiesz pierwsze miejsce :)

    PS Przy okazji gdy będziesz miała czas, to wpadnij i oceń moje bohomazy :D magazynka00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierze. Borsuka. Ja prędzej obstawiam missolivię ale okej :p

      Usuń
  6. Jak szukasz poz do nagłówków? Masz jakąś jedną stronę z której korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafiarskie blogaski są dobrym źródłem. Googluj gwiazdy. To też git sposób. Oczywiście jeszcze reklamy. Te perfum mają ładne opracowania :o

      Usuń
  7. ryjek jak kaczka:c ALE I TAK JEST CUDNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to to jest borsuk albo bóbr. Ale Kaczka to też dobre porównanie :P

      Usuń
  8. Bardzo ładnie! Wygrasz bo będę głosowała :P Ja niestety też wyjeżdżam tylko niestety nie mam szans żebym zdążyła zrobić, acz moje kciuki należą do Cb ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki katuś e,e Lubię jak mnie chwalisz. :p

      Usuń
  9. Śliczne.
    Mam pytanie jak wejść na stronę bloga na facebooku?
    Eli_Gwiazdeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dałam do posta z zapowiedzią adres :P

      Usuń