109#. Woda jest taka piękna. Ą i Ę


Nagłówek, nie ukrywam - bardzo mi się podoba. Zwłaszcza ta woda nad którą siedziałam tyle czasu i piach nad którym długo kombinowałam jak go zrobić. Na równi z pierścionkiem który wprawia mnie w samozachwyt są najnowyszymi osiągnieciami które udało mi się zrobić w WST. Oczywiście jeszcze włosy. Jednak co nieco się poniszczyły przy odchudzaniu twarzy. Podobnie zresztą i szyja. No ale cóż. Daję wam też samą lalkę. Może ktoś sobie zobaczyć trochę z bliższej perspektywy i wyłapać błędy:


Ja też chcę taki pierścień TT^TT.

Tak w ogóle to czy mi się zdaje, czy jestem najbardziej aktywną graficznie osóbką w polskiej części stardoll? Inni wkładają coś raz na dwa tygodnie. Czasem raz na tydzień. A ja na co drugi dzień/codziennie/co parę godzin. Oh.

Muzyka co po prostu jest tak cudna, że o ja nie mogę. Ciągle ją sobie przyśpiewuję:


Jak nagłówek? Co sądzicie o mojej aktywności? Jak piosenka?

17 komentarzy:

  1. śliczny nagłówek! ;)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym dała za to, żeby tak garficzyć... No cóż, opuśćmy świat marzeń i zajmijmy się prawdziwym. A więc nagłówek jest bossski. Nie wiem jak ty to robisz ;p AGA ROZWALASZ SYSTEM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Khem, khem. Wygląda na to, że ktoś nie podpisał twoich włosków w grafice. http://graphics-4everyou.blogspot.com/ Niestety, już dawno.

      Usuń
    2. Ale ja lubię windows 7! Nie chcę go rozwalać TT^TT A co do baby z włosami jak złapię umorduńcuję. :3

      Usuń
  3. Agaaa! Postarałaś się! Ja się tak boję cieniować, bo moje wygląda jak siniaki! :3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz grafikę 97, porównaj ze swoją :P Ja jak zaczynałam też "siniakowałam" ale z czasem się unormalnia ;) Najważniesze, to wyćwiczyć.

      Usuń
  4. Tak, jest najbardziej aktywna, każdy inny korzysta ze słońca :P

    Rzadko komentuję. Coś musi mi sie naprawdę spodobać, żebym to zrobiła :P
    Twój najlepszy nagłówek uwielbiam jego klimat. Zrobiłabyn coś jednak z ta zieloną wodą.. Widzialas kiedyś wodę, która nagle z koloru niebieskiego przechodzi w tak intensywną zieleń? Bo ja nie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie korzystam bo mam problem z babskim problemem. Ekhem.

      Chwali mnie Migonetta, chwali połla. Czuję się fajna :3 O trol. Woda inspirowana parkiem skaryszewskim. Tam nagle taka MEGA ZIELEŃ WODY. Odwiedź sobie. Park koło stadionu :3

      Usuń
    2. No ok, niech ci będzie. XD Ale za brwi się nie usprawiedliwisz!

      Usuń
  5. A, zapomniałam! BRWI! Oj Jagna, zasłużyłaś na porządny ochrzan za te brwi! Straszne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłaś moją największą przywarę pt. nie umiem robic Brwi. Myślałam, że nikomu się to nie uda TT^TT

      Usuń
  6. Bardzo ładny nagłówek. Podobna sukienka jest w sklepie VOLIE.

    OdpowiedzUsuń