110#. Straszny lód. Biedni przechodnie.

moja przemarźnięta i mokra łapka na tarasie w towarzystwie lodu.
Jaga miała spore problemy realne czyli gradobicie stulecia. Jak widać na zdjęciu z lodem na mojej łapce kulki były naprawde duże. Większe zostały zahibernowane w zamrażarce jako dodatek do napojów. Ahaha. Cała dłoń mi się zrobiła czerwona od tego lodu, który trzymałam jakąś minutę bo nie było pamięci na aparacie.

Co do nagłówka - na konkursidło. Bardzo się starałam, żeby nagłówek był rozwijający moje zdolności co do tła. Tak więc H2O wyszło ładniejsze chyba niż wcześniej. Niedługo będę studiować tworzenie lodu (szykuję się do zimowych grafik) i śniegu. Jeśli chodzi o lalkę - sądzę, że nieźle zrobiłam kolana (no hej! Zawsze robiłam siniaki!) i choć nie są mistrzowskie to nie załamują. Oraz oczywiście spódnica nad którą siedziałam 15 minut bo "to trzeba idealnie wycieniować" oraz oficjalnie mogę powiedzieć, że po tej kurtce "nie boję się robić dżinsu". No cóż. Nagłówek wygląda tak:

i tło:


Specjalnie dla paula5959 woda delikatnie przechodzi kolorami ale i tak jest zielona jak Bałtyk więc co z tego.

Muzyka która nie powinna mi się podobać a mi się podoba. Który to już raz?

Jak podoba się nagłówek? Myślicie, że mam jakieś szanse? Inne uwagi?

18 komentarzy:

  1. to w Warszawie taki grad padał?! :D hahhaah nie widziałam żadnego gradu a mieszkam w Wwie xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w innej części miasta mieszkasz. W końcu Warszawa nie jest taka mała.

      Usuń
  2. U mnie dzisiaj też był grad, no ale nie taki wielki O_o
    Tło jest genialne, nagłówek jest też nawet ok, tylko te buty jakieś dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 15 minut przy spódniczce wszystko wyjaśnia :)))
    Buty ujdą, co do kasi.km to nie umie się chyba wysłowić patrząc na ostatnie 2 zdania.
    Wkurza mnie że każdy od ciebie chce nagłówek "warstwowym" sposobem, który ci tak nie wychodzi :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem. Pomyliłam się myśląc o tych butach. I wysłowić się umiem nie martw się tak o mnie.

      Usuń
    2. Wiesz, raczej gdyby jej nie wychodził to by nie chcieli tym sposobem. To, że według Ciebie źle to wygląda, nie oznacza od razu że tak jest. Są gusta i guściki, a oprócz talentu, którego Jagience nie brak, w grafice jest też chyba ważne wyczucie i chociaż odrobina serca, które się wkłada w swoje prace. Ona to robi i to widać, bo jej grafiki są zawsze dopracowane w każdym detalu. Moim zdaniem czepiasz się. Wiesz, jednak komentarze innych też mówią same za siebie...

      Usuń
  4. *o* będzie problem z wyborem najlepszej pracy, haha :D
    grad ? ;o u mnie upały całe dnie :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że nie mam szans ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę, że chociaż morze jest moje XD Tylko pół godziny jazdy ;3

      Usuń
  6. Ahh Aga, u mnie tak samo grad .. chyba mieszkamy w tej samej okolicy Wa-wy ;d, mnie to jeszcze straszyli trąbą powietrzną xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. W Warszawie grad padał? U mnie to pioruny waliły, że oh! Nagłówek jest super. Widzę, że zrobiłaś bałtyckie molo. Podoba mi się ta spódniczka . Nie podobają mi się buty, a szczególnie ten lewy.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wczoraj był big grad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuniu jak ty robisz takie piękne tła musisz mnie tego kiedyś nauczyć ;) A co do lalki jest równie piękna cos czuje że nie mam w tym konkursie szans ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam prze chwilą dużo i mi skasowało TT^TT
    Nagłówek piękny tyle napiszę
    nata0316(nie chce mi się logować)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tło - no po prostu jestem URZECZONA. Jak ty robisz takie śliczne tła? Mi to nigdy takie nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra,teraz więcej napiszę,bo burza przeszła,zjadłam telewizję obejrzałam więc muszę skomentować :) Chcę jeszcze tylko napisać,że zaraz skomentuję poprzednie posty,bo dawno nie komentowałam :C
    _____________________________________________________________________________
    Zrobiłaś mi ogromną przykrość,ty i ladyrosalie98 i możliwe,że paula5959 także mi to zrobi-zgłosiłyście się do tego konkursu ;c Chciałam się zgłosić,ale po zobaczeniu Twojej i ladyrosalie98 prac oraz po tym komentarzu Pauli pomyślałam-głupia jestem,nie mam szans.Więc zgłaszać się nie będę :) Gratuluję Wam ex aequo pierwszego miejsca w tym konkursie :**
    Tło jest przecudne,weź naucz mnie takie robić!!Pliiis ;***
    Co mi się nie podoba?Lewy but,chociaż ja pewnie jakbym buty zrobiła to wyglądałyby jak z PAINTA,co nie?
    Teraz długo napisałam i się cieszę ;3
    Pozdrawiam ;***
    Ps.jakaś wredna osóbka skopiowała od Ciebie włoski i nie podpisała ;c:http://marysiagraphics.blogspot.com/2012/06/4-2-panie-czyli-ja-i-dominika.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń