108#. Zimne lemoniady




"Praca bardzo nam się spodobała, ma to coś. Widać, że włożyłaś dużo pracy i starań, żeby otrzymać taki efekt. Brawa, całkowicie zasłużone. 

~ Creative talent

Oezu ale mi sié tnie fotoszopka. To wykracza poza dobry smak. Jaga jest w mega finale kriejtiw talent. Jej. Pamiętacie z jaką kulawą pracą tam poszłam? Z taką:
taki stary brzydal. I do tego bez tła!
Do dzisiaj mam lekki wstręt do tej pracy. Taka jest niedorobiona, twarz jest do tego beznadziejnie muląca.

Ale dziś już tak nie jest! XD Dziś wysłałam (no nie dziś ale spoko) tę oto pracę!
 
Czuję się dumna w jakiś tam sposób. Yey.

Jak wrażenia? 

p.s. - właśnie zgniotłam muszkę tabletem. Czuję się jak morderca TT^TT

2 komentarze:

  1. Ekhem...
    To jest po prostu cudowne!Pięknie,pięknie i jeszcze raz PIĘKNIE!
    Kobikto,rozwijasz się,a Twojego talentu można sobie tylko pozazdrościć i ja Ci ZAZDROSZĘ TALENTU!Po prostu o em gie.;***

    OdpowiedzUsuń