112#. Jest druga w nocy. Ja myślę o balonach, przyszłości i iluminatach.

Dziwna perspektywa. Dziwne baloniki. Dziwne rozmyślenia.

"Pieniądze są hymnem sukcesu(...)"
Lana del rey

Mini popraweczki:



Nagłówek w którym dowiecie sie o czymś stricte nie zachodzącym w stardollowym graficznym światku. O iluminacji świetlnej. Ach. Pokochałam to :P (W nagłówkach tych 3 co robiłam to odkryłam)

(3 bez iluminacji czyt. oryginał)


Z Francją, latem i Brigitte Bardot mi się kojarzy. Nie wiem czemu ale i pieniądze też.



Jak się nie wyróżni/wygra/co tam mnie zadowoli to zlicytuję. A tak.

Opinia? Dalej wygląda dość "dziwacznie"? Rozpoznajecie co za gwiazdy twarz (próbowałam) ukazać?


LOTERIA FEJSBUKOWA KOŃCZY SIĘ DZIŚ O GODZINIE DWUDZIESTEJ. LOSOWANIE JUTRO OKOŁO 15

4 komentarze:

  1. nie podoba mi się, lol, dziwna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej dwie ostatnie wersje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dlaczego pracę zmieniłaś?Ale i tak bardzo ładnie,no tylko ta sukienka mi nie pasuje,ale to za pewne tylko moje zdanie,którym się nie przejmuj ;*
    Znów krótko bo artykuł muuuszę pisać!
    Pozdrowienia znów ślę ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie sukienki jest prze-świetne, ale nie pasuje mi do reszty... A może tylko ja tak odczuwam?

    OdpowiedzUsuń