Na stos, na stos. - czyli doczekałam się podszywanio-kopii

Dawno nikt mnie nie kopiował. A przynajmniej ja nie zauważyłam. Aż do dziś przynajmniej.

Gdy weszłam na stardoll zauważyłam zaproszenie do przyjaciół od niejakiej Gurthx. Na początku stwierdziłam, że dziewczyna po prostu znalazła gdzieś skopiowany mój nagłówek i uznała za prawdziwy - a mój za kopię. Jednak w zaproszeniu - bo o nim mowa - było napisane o skopiowaniu posta.

Zdziwiona napisałam do dziewczyny z pretensją jednak sprawa dalej mnie nurtowała. Po jakimś czasie postanowiłam pogrzebać w jej księdze gości i znalazłam ciekawy wpis. Oto i on:


Patrzyłam i myślałam, że to mój blog. Jednakże po chwili stwierdziłam, że brak jednej rzeczy. Myślnika między grafika a aga19988. Weszłam na dany blog. I co? I to:


A co pod tym? Notki. Zapewne wszystkie skopiowane. Zestresowana - bo jednak osoba, która założyła taki blog mogła mi zniszczyć całą wypracowaną przez lata dobrą reputację - poczęłam szukać Pani Autorki Światłego Blogaska. Pod postami była podpisana jako wampirzyca lecz osoba taka na bloggerze nie miała tegoż bloga. W tym wypadku postanowiłam wygooglować nazwę blogaska. I znalazłam znów coś ciekawego. Pod postem ze zgłoszeniami na blogu którego redaktorką jest Gurthx był anonimowy komentarz. Taki:

Oczywiście długo na komentarz nie patrzyłam a udałam się do Pani Malaga137. A tam śliczna waląca po oczkach prezentacja z linkiem do bloga i zaproszeniem.

Pani jest na 27 poziomie pytam więc - czy pomimo jako takiego stażu na stardoll nie nauczyła się jeszcze, żeby nie kopiować, nie podszywać się i być oryginalnym?

Nie ostrzegłam tej dziewczynki. Jeżeli ktoś nie robi kopii na taką skalę to ostrzegam. Ta pani jednak za dużo mi nagrabiła.

Tak na koniec. Czy mogę liczyć na spamik? I tu i tu? będę wdzięczna.


edit: Ej, ale to nie Gurthx była tu winna, nie zaspamiać jej :p A co do Malga137 przeprosiła. Blog został usunięty.

14 komentarzy:

  1. Proszę, mały spamik nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W poście jest błąd, napisałaś malaga, nie malga.

    OdpowiedzUsuń
  3. *rozciąga się* czas pospamować c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny smark który nie ma pojęcia o tym co robi -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam jeszcze jedną kopię, link napisałam ci w kg ;]

      Usuń
  5. Moja droga, świetnie że ta cała sytuacja wyjaśniła się z tą podszywaczką.
    W całej sprawie nie wiedziałam , czemu twoja(chyba) kumpela ,
    4EverYou pisała, że to my coś kopiujemy... ?
    Twoja grafika mnie zachwyciła, ale nigdy bym się nie spodziewała ataku ze strony tak utalentowanej osoby. Mam nadzieje, że doszłaś co i jak było z tym wszystkim ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. missmarikisza o ile to twój nick na stardoll, nie jestem tak jak to ujęłaś kumpelą aga19988, tylko tak jak to ująć um... po spamowałam ? Ty napisałaś piękny komentarz który jest widoczny w poście, z niego wynika że jesteś oburzona faktem iż "zjechano" pewien post, to raczej świadczy o kopiowaniu, czyż nie?

      Usuń
    2. Chyba że słonko, nadal nie za bardzo rozumiesz o co chodzi to może pozwolę sobie zacytować twoją wypowiedź "BLOG: aga19988.blogspot.com zjechał Twój post bez naszego podpisu! Co robimy?" Sądzę, że to jeden z wielu dowodów na kopiowanie, które już się skończyło, na szczęście.

      Usuń
    3. Skopiowano Gurthx, post z bloga missmariksza i Gurthx. Post skopiowany od nich pojawił się na moim "niby" blogu. One są bez winy. Praktyczniej mówiąc też zostały pokrzywdzone.

      Usuń