Jeśli w plusie jest najlepszy internet zrobię post organizacyjny...

Zrobiłam post organizacyjny. Olaboga. Nie robiłam takich od dawna. W każdym razie mam zamiar poruszyć 3 kwestie. Oto i one:
1. Konkursy. Troche to chwalebne/trochę to ważne.
2. Zamówienia.
3. Życiowo-kolejkowo i w ogóle.

Temat 1: Konkursy.

Pragnę obwieścić z wielką radością iż zajęłam 3 miejsce w konkursie na stardoll i my. I z mniejszą radością, że już raczej nie będę robić na konkursy. Sił mi brak. Starość nie radość. Już zrozumiano? To ok.

Temat 2: Zamówienia.

Przyznam, że miałam straszną trudność w wyborze. Co do lili94saphire mam jeden pomysł. Prosiłabym o mail a wyślę propozycję. Dalej idzie pod młotek pomysł Naćpanej powietrzem chcę powiedzieć, że nie do końca zrozumiałam pomysł? Jeśli chodzi o przesuwane tło to zgadzam się. Jeśli nie to proszę o dokładniejsze wytłumaczenie. Dziękuję. Kolejną osóbką jest brzoskwinia3393 - z chęcią podejmę się pomysłu jednak trzebaby poczekać nieco. Jeżeli zgadzasz się na 3 miejsce w kolejce i podane na samym dole kalendarium nagłówków daj znać pod postem. Dalej, dalej - .Gruu69. przyjmę jednak problem taki jak jedna klientka wyżej - zapoznać się z najbliższym kalendarium.
Za to później, ach później - domi_zhp - problem jak u pań wcześniej. Ami.regga ma tutaj największy kłopot z czasem. Nie mam zamiaru śpieszyć się z nagłówkami. Chcę je robić w swoim wolnym i dokładnym tempie. Są to jedynie daty orientacyjne.

Oto projekt kolejeczki:
1. Creative talent (Od dziś do 10 września)
2. lili94saphire (od 11 do 16 września)
3. Naćpana powietrzem (od 16 do 22 września)
4. Brzoskwinia3393 (od 22 do 29 września)
5. .Gruu69. (od 29 do 2 października)
6. domi_zhp (od 2 do 9 października)
7. Ami.regga (od 9 do 14 października)
Urlop graficzny. (Od 14 października do 23 października).

Pisane kursywą są pewne.

Poprosiłabym wszystkich z kolejki o potwierdzenie kolejki do Dnia 10 września i Podanie mi maila pod postem. Prześlę propozycje zdjęcia do przerobienia. Dziękuję. Jak ktoś się nie zgodzi/nie potwierdzi wejdzie na jego datę kolejna osoba z kolejki.

Temat 3: Z życia wzięte, co mi się działo i o urlopie.

Nie interesujący się życiem mym rzeczywistym nie czytać!

Jagienka od niedawna również znana jako Inez, nieco zmęczyła się grafiką. Odbija się to na mym zapale. Powiem tak. Specjalnie robię pracę domową wcześniej, by dopiero potem pastwić sie nad grafiką. I to pastwienie pastwi się nade mną. Tak więc nie powiniem was dziwić urlop od grafiki i komputera jako coś robione dla zachowania odpowiedniego balansu psychicznego. Co tam jeszcze. Jagienka wysiada nie na tej stacji.  Czytaj "stacja Warszawa Anin została porzucona" powody? Wolę sobie iść inną drogą. Tamta mi się znudziła już stanowczo. Pozatym w szkole jakieś takie nudy na pudy. Przenoszą mi szkołę po 15. Dużo będę miała przewrotów. Eh. Do tego chodzę poirytowana bo zrzucam 2 kilo wakacyjnego trybu żywienia. Mam też pytania do osób nie potwierdzających tu nic albo chcących powiększyć moją świadomość o komentatorach.

Jak tam szkoła? Jakieś wakacyjne sadełko? Może jeszcze co innego?

20 komentarzy:

  1. lili94Saphire@gmail.com - Piszę tutaj, nie w Twojej KG, bo się zrobią gwiazdki w miejscy gmaila ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już odpowiedziałam :)

      Usuń
    2. fajnie ;) a tak jeszcze dla przypomnienia to na tej grafice ma być NajlepszaVera, nie ja, żeby nie było później, ze bedzie na mnie zła ;) ;*

      Usuń
  2. skubi225@interia.pl też tu piszę a nie mogło być trochę wcześniej Ami.regga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ktoś nie zgłosi będzie wcześniej. Jest jeszcze takie coś, że może jakąś pracę zrobię w 1 dzień? Nie wiadomo. Daty są bardzo orientacyjne.

      Usuń
  3. ok ale chciałabym jednak by było to w pazdzierniku bo wtedy będze mogła zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  4. okej mi termin pasuje:) e-mail domi_zhp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. okey termin mi pasuje ;* e-mail biedrona6@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

  6. Termin mi pasuje :).
    E-mail: gruu5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. brzoskwinia3393@o2.pl
    termin mi pasuje :)

    brzoskwinia3393

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wysłałaś bo nie ma Ami.regga

    OdpowiedzUsuń