Licytacje. Formalności. Dużo tego.

Nagłówek z SiM skupił kociara5678. Oto i zmieniona wersja:







Mam nadzieję, że jest git bo właśnie zauważyłam, że nie zapisałam zmian, albo po zalaniu zniknęły. XD Jako, że to nie była jedyna pani na sprzedaż, tylko teraz, tylko w tym poście - wszystkie Jagienkowe prace na licytacje. (w tym nawet takie warte mało kaski!)

--------------

Doprosiły się panie. W końcu...
------------------
Zapowiedź swego czasu na fejsie się zjawiła (tam się zawsze zjawiają wcześniej) Zapraszam. Wystarczy kliknąć wtyczki z paska bocznego ;)
DOSTĘPNE SĄ JESZCZE: 1, 3 i 7.
-------------------
OBNIŻKA! JESZCZE WIĘKSZA
Licytacja nr1.
Cena wywoławcza: 55sd 40sd 35 sd
Minimalne przebicie: 5sd
KT: Da się dogadać.
------------------
SPRZEDANE!




Licytacja nr.2
Cena wywoławcza: 40sd
Minimalne przebicie: 5 sd
KT: można się dogadać
----------------------------
Licytacja nr.3 
Adnotacja: 1 nagłówek jaki zrobiłam moją obecną techniką tak więc nagłówek w gruncie rzeczy historyczno-sentymentalny.
Cena wywoławcza: 25sd
Minimalne przebicie: 5sd
Kt: Da się ugadać.
-------------------------
SPRZEDANE!
Licytacja nr 4.
CW: 35 sd
MP: 5sd
KT: Można się dogadać.
------------------------
SPRZEDANE!
Licytacja nr 5.

Adnotacja: wiem, że jest kojarzony z kradzieżą *-_- ale może jednak ktoś się skusi na zakup legalny?
CW: 35 sd
MP: 5sd
KT: Da się dogadać


---------------------------
SPRZEDANE!
Licytacja nr. 6
CW: 20sd
MP: 5sd
KT: Dogadamy się.
-----------------------------



Licytacja nr 7
CW: 20sd
MP: 5sd
KT: do dogadania.
--------------------
SPRZEDANE!
Licytacja nr 8. 
CW: 15 sd
Mp: 5 sd
KT do dogadania
dostępne jako zwykły nagłówek lub przesuwany.
================================
Czekam na jakieś propozycje, komentarze :D

EDIT: Wszystkie zakupione nagłówki zaktualizuję w niedzielę/przyszły tydzień. Pojawią się w tej notce.

-----------------------------
Nagłówki, zrobiłam przerobienie jedynie dla tych który podali nazwę bloga, mogą już zapłacić/zapłacili:


31 komentarzy:

  1. Kurcze, zamówiłabym, ale mam od Ciebie nagłówek ;_; Jeszcze się zastanowię c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, co mi tam. Ja bym zalicytowała numerek 6 za 30 sd.

      Usuń
    2. Niżej się utargowałam :p

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna grafika, jestem tu drugi raz i muszę przyznać, że masz talent. Jestem pod wrażeniem, że dużo tego robisz w tak krótkim czasie!

    Ćwicz dalej, a mam nadzieję, że w przyszłości daleko zajdziesz ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć :p Ale to to nie jest krótki czas. TO wszystkie (chyba) z którymi nie wygrałam konkursów/zrobiłam dla siebie od kwietnia br.

      Ja też mam nadzieję :p Cichą ale jednak.

      Usuń
  4. nr.2
    Dam doładowaie sd za 7,38 (lub doładowanie na telefon za 10 zł)
    Na blog stylingsh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj nick z sd, skontaktuję się po zapłatę ok?

      Usuń
  5. Jest twój, za 7,38 bo doładowania na telefon to są mi na nic. Abonament mam :p

    OdpowiedzUsuń
  6. hejhejhej Jagna! Czyli moge wziąć ten nagłówek z loterii?

    nata0316 *nie chce mi sie logować*

    OdpowiedzUsuń
  7. A to ile byś się ze mną potargowała za nr. 6? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 15sd za ostatni ;)

    Kociara5678

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr. 3. Można kupić za sm? zerknę i jeśli TAK to biorę! 300sm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli + prowizja jest twój. JJeśli się zgadzasz podaj swój nick i adres bloga.

      Usuń
  10. NR 4!
    60 sd, gdybym wygrała to nawet nie trzeba by zmieniać adresu, bo zawiłości to mój blog. c:

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 8 biorę daje 70 sd

    tylko mam prożbe moze byc przezroczysty

    OdpowiedzUsuń