Tak, tak. Zakupiłam tablet.

Niezmiernie miło mi poinformować o dwóch rzeczach.

  • Zakupiłam tablet graficzny Wacom, Fun pen & touch używany za 3 stówki A5.
  • Naprawiłam photoshopa cs3
Powiem, że nie spodziewałam się tylu dobrych informacji! Tablet miałam w planach zakupu już od jakiegoś miesiąca. Miałam nawet w czwartek sen, że tablet znalazłam na stryszku... bez właścieciela. Zainstalowałam na kompa, zaczęłam rysować i pyk. Budzę się, jest 7:30 w czwartek, mam lekcje o 8.00 a o 7:40 muszę wyjechać rowerem sprzed domu. A teraz dosłownie weszłam na sekundę na alegro i tablet. Cieszę się niezmiernie :3 Praca z grafiką nigdy nie była łatwiejsza. Brzmi to jak jakaś marna reklama ale ok. Photoshopa odreanimowałam innym adobeowl.dll, który to znalazłam w kopii na pendrivie.

+ daję lipne przeprosiny za opóźnienie w grafice. Powodem oczywiście wywalcowywanie ocen przez ostatni tydzień, Daję takiego szybkiego rysuneczka na którym testowałam tablet.

5 komentarzy:

  1. Śliczny rysuneczek. Szkoda, że mnie nie stać na taki tablecik. Tata mi nie daje kieszonkowego, bo za długo siedzę przed komputerem (co jest prawdą) i nie pozwala mi na niego wydawać kasy -.- Już nawet mówił, że wyrzuci komputer... Nawet mnie nie stać na jakąś kartę graficzną... Ale dosyć o mnie ; D Gratulacje Ago! Czekam na więcej rysunków i grafiki : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostaję raz na jakiś czas resztę ze sklepu + kolekcjonuję pieniądze, które otrzymam np. na dzień Bachora :3 Ja też długo siedzę przy kompie. Dziękuję, czekaj dzielnie!

      Usuń
  2. Ładny rysunek :)). Ja już od roku planuję zakup tabletu, ale jak już chcę kupić to nie mam pieniędzy -.-...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup używany :3 Ja kupiłam powystawowy ze sklepu komputerowrgo i po kontaktach z pewną rodziną, konkretniej córkami.

      Usuń
  3. No, no, no. Fajny rysunek. Cieszę się, że kupiłaś ten tablet. Jestem bardzo ciekawa jak się na nim rysuję. Może kiedyś kupię sobie taki. Ja też nie mam kieszonkowego. Za to na koniec roku dostaję kasę za ukończenie klasy. W tamtym roku dostałam 600 zł (6 klasa). Sumując z wszystkimi pieniędzmi, które dostałam od dziadków itp. wyszło 1100zł (na cały rok). No ale w sumie to nawet sporo. W 5 kl. dostałam 500. Teraz może dostanę 700. Nie wiem. W każdym razie będzie tego trochę. Może kupię sobie jakiś, kiedyś... Kto wie.

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń