106#. Wakacje, ach dwa miesiące słodkiej wolności i WST

Na początek wszystkiego najlepszego z okazji wakacji. Ja też nie mogłam się doczekać :3 Na szczęście ostatnie trzy dni szkoły były wycieczkowate. A to na kręgle (naderwałam coś w ręce od najcięższych kul bo tylko w nie wchodziły mi palce :P) albo to do kina na "Jak urodzić i nie zwariować" czy w końcu do zoo, którego nie odwiedzałam od lat. Pozatym znalazłam starą sukienkę mamy z czasów jej młodości w której wyglądam na co najmniej 10 kilogramów mniej. Moje świadectwo, choć bez paska (dwie oceny kurde) prezentuje się bardzo ładnie. Aż je chyba oprawię. :P

świadectwo Jagienki:
Wyniki klasyfikacji rocznej
zachowanie - bardzo dobre
religia/etyka - celujący
Obowiązkowe zajęcia edukacyjne
język polski - dostateczny
język angielski - bardzo dobry
język niemiecki - dobry
plastyka - celujący
historia - dobry
geografia - dobry
biologia - dostateczny (tak bardzo mi wstyd)
chemia - dobry
fizyka - dobry
matematyka - dobry
wychowanie fizyczne - bardzo dobry (tylko dlatego, że napsałam referat o dopingu wydalnościowym ale ok)
zajęcia artystyczne (muzyka) - celujący
zajęcia techniczne - celujący

Daje mi to niezwykłą średnią, bo aż 
4.67
nigdy nie miałam takiej wysokiej ^^

Myślę, że pokazanie jednak w tym poście nagłówka będzie ważne :p
prawy przycisk myszy>otwórz w nowym oknie
Oczywiście właścicielka pozwoliła mi na WST w jej nagłówku, tym razem było inspirowane to czymś moim. Naprawdę.
 Tym:
A konkretniej jest zainspirowanu tym, że próbowałam zrozumieć na czym polega jego lepsze wycieniowanie od innych moich prac. No i powstało to wyżej. Wiecie.
+ jeszcze skąd miałam tekstury do tła.
okno(obramówka)

Jak wasze oceny? Jak nagłówek? Fajniejsze cieniowanie ciała? Jak włosy?

16 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek. Moje oceny... Hm... MASAKRA! Szkoda gadać. Nagłówek idealny ♥ Cieniowanie również. A co do włosów... ♥ Lovvciam cały ;3 Mam pytanie. Jak uzyskujesz taką wyczepistą jakość? Jak ja robię nagłówek, to chce mi się rzygać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten podpis... Mrrr... ; D

      Usuń
    2. Napewno nie taka masakra :p Wyczepista jakość w sensie, że wyraźnie? Rozszerzenie .png się kłania :p Podpis i ja lajkam. Jest taki niestandardowy. :D

      Usuń
    3. Rozszerzenie .png jest, a nagłówek ni to ni tamto lepiej nie wygląda... A co do ocen to jest masakra ; D

      Usuń
  2. ryj wszystko spieprzył + włoski to postęp w dobrym kierunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Jesteś dziwny ; D Ryjek jest ładny ;p

      Usuń
    2. Popieram Madi ^.^
      Według mojej opinii rysy twarzy wpasowały się idealnie. Jagna już się zna *.* Boskie te cieniowania nie tylko włosów, ale także i ubrań. Brawo

      Usuń
    3. A mi właśnie jakoś ryjek pasuje. Rzadko mi się podobają tak bardzo. o.o A pozatym czemu mówisz mi dobrą rzecz? Przyzwyczaiłam się do twojej krytyki :p

      Usuń
    4. wszyscy wiemy i wiedzieć będziemy jak to jaga nie umie robić twarzy, tym bardziej makijażu

      Usuń
    5. Ale ten. To jest twarz zamawaijącej a poprosiła żeby był jej mejkap (diss) :p

      Usuń
  3. Boskie cieniowanie i tła (zwłaszcza w pierwszym). Sukienki w tle musiałaś zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim robiłam bardzo kiedyś. Sukienki w tle są dlatego, że miałobyć o ile dobrze pamiętam zaznaczenie, że to blog gdzie będą sprzedawane ciuchy więc ten. Stardollowe przekolorowane i wio.

      Usuń
  4. 5 z angielskiego , a 3 z polskiego, ja odwrotnie.. jednej ocenki do wyróżnienia ci brakło. ;)

    Nagłówek boski. c;

    OdpowiedzUsuń