105#. Zaprawdę zapowiadam

Powinnam kończyć grafiki dla magzynów ale dzisiaj nie jestem w humorze (Marcelq doprawdy mnie pozbawia chęci komentarzami) i dódliłam co nieco oraz przygotowywałam się na WST czyli Wakacyjne Studia Techniczne. Obczaja ktoś o co mi chodzi? Nie? To dobrze bo chcę wytłumaczyć. Prawdopodobnie na działce będę miała komputer i tablet. Co się z tym wiąże? Będę starała się porozgryzać parę technik które pragnę ogromnie opanować. Pozatym może jednak dam wam nagłówek a potem przejdę do pierdułek.


Napis specjalnie walnęłam żeby nie zapomnieć o tym. Wiecie. Sklerozy, karteczki i ogólnie takie takie. W każdym razie może przyjmę wakacyjne zamówienia? Zastanawiam się nad tym heroicznym czynem. 

+
tło do nagłówka nr 104.


dużo tu teł. Aż dwa.

Bezkresnie kocham MGMT (menagement) oraz Empire of the sun'sów.

Opinie? Krytyka? Marceq? Wiktor?

14 komentarzy:

  1. Mi się tam podobają twoje nagłówki:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeżywaj tak tego, nie podobają mi się to już moja sprawa, ale komentarze nie są tylko po to byś słyszała jaka jesteś świetna, no sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi o to czy Ci się podobają czy nie. Akceptuje to, że komuś się coś nie podoba ale spójrz na swoje ostatnie komentarze. Pokażę Ci żebyś się nie silił.
      "jak dobrze że nie obserwuję tego bloga" nie rozumiem po co coś takiego piszesz. Nie chodzi tu przecież o nagłówek a coś w rodzaju niepotrzebnego robienia na złość. Ja lubię KONSTRUKTYWNĄ krytykę a nie coś w stylu "ale beznadziejne". Dla przykładu jeszcze wcześniejszy koment gdzie napisałeś, że wywaliłam 3 stówy w błoto mimo, że nawet nie spojrzałeś, że zamówiona była taka technika. Jak masz coś takiego pisać to weź wyjdź....

      Usuń
    2. nie robię ci na złość, jak tak to odbierasz to sorry, ale ja tylko stwierdzam fakty, a to że wywaliłaś w błoto to rzeczywiście się pomyliłem więc już tak nie sraj :)

      Usuń
  3. Hej pamiętasz mnie?:P Mam nową grafikę na moim blogasku jolka-23.blogspot.com
    Inną techniką cieniowania wyszła chyba lepsza niż tamte ,ale wpadnij i oceń :P dodaj się przy okazja jak możesz do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm więc, po co w ogóle piszesz czy się podoba skoro i tak zachowasz się jak dziecko pisząc 'Opinie? Krytyka? Marceq? Wiktor?' I tłumacząc się, że przyjmujesz tylko konstruktywną krytykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiktor, to przecież ja tu jestem niedojrzały

      Usuń
    2. jesteśmy pojebanymi krytykami dlatego bo piszemy komcie co sądzimy a inni którzy nie potrafią robić grafiki lub bardzo marnie im to wychozi(paint) piszą że pięknie bo po prostu myślą że to takie trudne itd, czy tak trudno jest dbać o szczegóły?chociażby o estetyczne cieniowanie, gdyby nie to to byś już robiła grafikę o wiele lepiej, na photoshopie okropnie sie zaznacza(wiem to bo próbowałem)

      Usuń
    3. Tak masz rację Wiktorku... Na Photoshopie się zaznacza okropnie (tak, tak wiem, bo próbowałam). Tylko do tego mogę przyznać rację. A co do tego "a inni którzy nie potrafią robić grafiki lub bardzo marnie im to wychozi(paint) piszą że pięknie bo po prostu myślą że to takie trudne itd, czy tak trudno jest dbać o szczegóły?chociażby o estetyczne cieniowanie" czy sugerujesz, że Jagna robi grafikę w Paincie, że ona nie dba o szczegóły? Oczywiście, że dba o szczegóły (co do tego painta, to nawet nie będę pisać). Każdy grafik ma inną technikę. Aga, akurat stara się bardzo i jej to wychodzi. Marcelq'owi i tobie również, ale macie inne techniki. Mi osobiście się bardziej podobają nagłówki Jagi. Każdy ma inne gusta. Również cieniowanie Agi baardzo mi się podoba. Jak Ci (wam) coś się nie podoba, to tu nie zaglądajcie (choć szanuje was).

      Usuń
    4. madi proszę cię nie mów do mnie Wiktorku, bo nawet mnie nie znasz ani nic więc jakoś to nienormalne, nie uważasz?
      Nie?skądże nie zarzucam jej robienia nagłówków w paincie, coś sugerujesz?Mówię o tych którzy próbują sił w ' paincie '
      Wiem, że ma inną technikę, ale gdy się przyglądniesz, zobaczysz wiele niedociągnięć;)

      Usuń
    5. No dobra, dobra panie Wiktorze. Eii, Ty ja nie widzę tych twoich niedociągnieć. Chyba mam kłopoty ze wzrokiem. Wiktorek fajnie brzmi XD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oko jest zaczepiste O.o Jak dla mnie blog teraz jest taki.. Dziwny xd Ja też uwielbiam MGMT, a Empire Of The Sun to już w ogóle loffciam xd

    OdpowiedzUsuń