Zamówienie przyjmę

Przyjmuję wybrane nagłówki. Czas do 4 czerwca.

2



+ wybierajcie technikę

23 komentarze:

  1. A to ja zamawiam u Ciebie metki w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ty ty. Wiesz, że ja Ci je i tak zrobię... kiedyś.... >p

      Usuń
    2. Wiem, ale ja chcę szybko :)

      Usuń
  2. Ja bym chciała zamówić nagłówek hmm... o , chyba wiem! :D
    Doll siedząca na jakimś motorze , patrząca się w lewo. Najlepiej by było gdyby koła płonęły . Doll ma być ubrana na biało - czarno. W tle jakieś rozmazane samochody itp. Albo taki rozmazany pociąg. Jestem w stanie doładować ss za nagłóek c: Technika 1 . Szerokość obojętna, ale najlepiej 1000 pixeli. Nazwa bloga ( no znaczy sie link xd ) www.zrozumieni.blogspot.com

    fioliola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BIORĘ CIĘ bo koniecznie muszę mieć SS

      Usuń
    2. łohohoh dzięki ;p mogę naawet teraz doładować ;)

      Usuń
    3. Fajnie by było, ale najpierw może pokażę Ci choć zarys pracy :p

      Usuń
  3. Chciałbym zamówić nagłówek ten:

    http://3.bp.blogspot.com/-zRvPKe_wZck/T79ZilgIUgI/AAAAAAAAYSk/Bj2D39ETPBE/s1600/tumblr_m4ezljEfXM1r70toco4_1280.png

    z tłem ofkors, tylko nie wiem ile za taki chcesz, + tak, tak wiem, że dużo z tym roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zamówić nagłówek na bloga mystyle-mystardoll.blogspot.com . Na nagłówku mam być ja (NajlepszaVera) oraz współwłaścicielka bloga lili94saphire. Technika 2 ; fryzurę pozostawiam twojej inwencji twórczej, z tym że kolor włosów u mnie ma być czarny a u lili czerwony. W tle mają być góry. Nazwa bloga to My style - My stardoll . Cena do negocjacji, ale możemy zaproponować np. 200sd. :) Czekamy na szybką odpowiedź ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorę was, bo miałam już wcześniej ;) i to 200 sd biorę :3

      Usuń
    2. Ok, daj znać jak zrobisz :)

      Usuń
  5. Hej wykorzystałam twoje włosy .W moim Pierwszej grafice skomentujesz ?:)
    http://jolka-23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez moge doladowac ss.zamawiam naglowek na stardoll.to.nasz.swiat adres bloga: stardolowerewolucje-ecom.blogspot.com szerokosc ok.1000pikseli , technika1 , hmm...i na naglowko mam byc ja(marina034) i zuzeczek, ja mam miec brazowe wlosy w zuzeczek ciemny blond i w tle paryz(wieza eifla itp.) jak nie pasuje to moge wymyslic cos innego :) wolalabym zeby naglowek byl twojego pomyslu bo ja nie jestem w tym dobra ale jak trzeba to trzeba

    marina034

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jednak jedna dollka (marina034-ja) i jednak chce cos w stylu lady gagi i na tle miasta


      marina034

      Usuń
    2. Za SS :3 Zrobię spokojnie 2 wizję z gagą, kiedyś planowałam coś podobnego.

      Usuń
    3. Uff...Dzieki ^^

      marina034

      Usuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=vIfGEgj-ebg&feature=b-vrec
    Obczaj do czego tańczą na początku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie, obczaj to
      http://www.youtube.com/watch?v=lxQeNNYdq3o&feature=related

      Usuń
  8. O boshe O.o Przeglądałam blogi z grafiką i natknęłam się na to : http://darmo-grafika.blogspot.com/ . He, he.. Twój stary nagłówek :) Jak to dobrze powspominać i podziwiać jak twa grafika ewoluowała : D (Wiem, że nie na temat : d)

    OdpowiedzUsuń