104#. Oficjalnie pierwszy tabletowy wytwór


To jest stardollowa twarz mariny034. Jedyną różnicą jest kształt twarzy, nos i brak brwi. Kształt gagowy, nos na bok a brwi nie było na zdjęciu więc nie robiłam swawolki i nie dodałam. Po raz pierwszy zrobiłam nagłówek nocny. Yey. Po za tym od początku do końca zrobiony na tableciaku więc jest "Oficjalnym pierwszym tabletowym wytworem". Czekam wiernie na zapłatę SS'em. 




Piosenka o zabijaniu duszy. Jak mam dużą kolejkę to ta piosenka  staje się moim hymnem.

+jeśli ktoś zamawia u mnie za SS daję z siebie wszystko, chyba to widać hę?

+ to 250 post na blogu :3

Co sądzicie?

32 komentarze:

  1. No co ty wyprawiasz! Dlaczego to takie ładne?! I dlaczego nie śpisz po nocach?! Boże, ja też tak chcę graficzyć :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graficzę, nie widać? :p Dlaczego to takie ładne? Bo przyłożyłam się. Po nocach nigdy nie śpię i potrafię czuwać do 3 w nocy. niedługo pewnie będziesz ten. Umiała :3

      Usuń
    2. Ja również siedzę po nocach, ale to ze względu na moją bezsenność... Będę mogła dać próbeczkę trzeciego nagłówka? Tylko nie puszczaj pawiów, bo ja nie będę sprzątać! Kurczę, jak ja się szybko rozwijam O.o xd

      Usuń
    3. No wiesz.. Muszę Cie pozanudzać i zabrać czas... Tylko pamiętaj! Ja nie sprzątam! Wiem, wiem... To jest beznadziejne, brzydkie, głupie i chyba nie powinnam się zajmować grafiką... Gdy pierwszy raz zobaczyłam twojego blogaska, to od razu wymyśliłam sobie, że też będę graficzyć.Jako, że już miałam styczność z GIMP'em, to zaczęłam... To dopiero trzecia praca, ale jest tak (i tu pojawia się niecenzuralne słowo na h, a właściwie na ch, którego wolę nie pisać), że nie wyrabiam. http://imageshack.us/photo/my-images/35/brzydalv.png/ Sorki, że zabieram czas, ale mnie Bóg mnie stworzył, żeby przeszkadzać. I żeby nie mieć talentu...

      Usuń
    4. Nie jest to złe, ja zaczynałam jak muł w rzece. Ja również nie mogę się nazwać kimś z talentem a jedynie kimś z wyćwiczoną zdolnością. Porób nagłówki z jakieś 6 miesi to zobaczysz. Serio nie jest to jakieś najgorsze, mogłabym dać 4+ :p

      Usuń
    5. Dziękuję : D Ja i tak uważam, że jestem beznadziejna i na zawsze tak będzie, a Ty jesteś świetna! : p

      Usuń
  2. woow jest cudowny!dziękuję!postaram się jak najszybciej(jeszcze dzisiaj) skołować kaskę na doładowanie bo niestety napisałaś mi że możliwe że pod koniec czerwca lub tydzień po i wtedy miałam doładować ale wszystko jest ok i jeszcze dzisiaj zapłace tylko możliwe że dopiero wieczorem


    marina034

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Najmilej by mi było dostać SS po lipcu przyznam, ale tak naprawdę nie jest mi spieszno. Zadowolona jestem, że trafiłam w gusta.

      Usuń
  3. boski

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie nie widać różnicy między tabletem a zwykłą myszką w tej grafice, wszystko jest po staremu, na przyszłość zmniejszaj krycie czarnych cieni bo wygląda to troche niechlujnie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, taka była zażyczona technika Wiktorze (aż mnie korci żeby napisać "Wiktorku") więc, no niestety fantazjować nie mogłam. Ja lubię ostre kontrasty cieniowe. Przykro mi Wiktorzyno.

      Usuń
  5. Tak jak wiktor nie widzę różnicy, myślałem że z tabletem bardziej się przyłożysz, oczy to nawet myszką powinnaś jakoś "upiększyć" na dole i u góry by wyglądało to w miarę dobrze, tu wygląda jak byś zrobiła jedno i wkleiła obok drugie, ogółem moim zdaniem trzy stówy w błoto :) + Nie, nie widać że się przykładasz za ss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och witaj miszczu wredoty, składam i biję pokłony. Jak już pisałam, taka była zamówiona technika. Sory wine tu. Nie ogarniam robienia realnych twarzy mieszanych ze stardollowymi, może kiedyś się nauczę. Końcówka zdaję mi się, że pisana kompletnie na złość. No lecz cóż miszczu wredoty. Za te 300, oszczędzam czas bo normalnie robiłabym coś takiego prze 848347 godzin a tak wystarczą trzy. Kiedyś chciałam zrezygnować z powodu tego zużywanego czasu, nawet zaoferowałeś, że mi pomożesz, acz ja odmówiłam. Za SS się przykładam, mam ochotę się odgryźć ale nie będę taka. Po prostu dziękuję za opinię :3

      Usuń
  6. OMG Jaki super nagłówek extra BOSKI świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ale ty lajkasz wszystkie moje nagufki, no weź!

      Usuń
    2. No bo są świetne, to nie moja wina. Ej, ty, gadałaś z ciocią o działce? Bo nie wiem czy mam planować coś w lipcu...

      Usuń
    3. Gadalam, nic poza działką i wypadem do Sado... nie planuj. W lipcu - tylko działka.

      Usuń
    4. Ale na pewno pytałaś? Żeby nie było jak w zeszłym roku i w sylwestra...

      Usuń
    5. Spokojnie, upewniam się tylko...

      Usuń
    6. Oj droczerko droczerko :p

      Usuń
  8. Ja jakoś nie wypowiedziałam zdania pod tym nagłówkiem,a korciło mnie by to zrobił od razu kiedy go zobaczyłam.Ekhem *chrypka*...Droga Agnieszko,Ago,Jagno,Jagienko z Warszawy,muszę zrobić jakąś listę 10 nagłówków zacnej Jagienki z Warszawy,które najbardziej lajkam,a ten nagłówek na pewno byłby na podium i nawet nie wiem czy nie na pierwszym miejscu ;3 Ja nad kupnem tabletu również się zastanawiam,różnicy nie widzę,bo ja ogólnie to ślepa jestem ;c Ale nagłówek tak lajkam,że o mój Boże.Wszystko jest tak dopracowane,że oemgie xd Nie no,jeden z najlepszych nagłówków jakie widziałam.Czekam na więcej takich,bo ja takie taak bardzo lajkam,że (powtórzenie)oemgie.Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opieszałość poieszałością, ważne, że jednak jest :3 Olaboga, myślałam, że jest taki dość niezły, ale nie najlepszy a tu taki teen. Technika zażyczona jest moją świętością (aaameeen) bo mój klient to mój pan. W sumie to dobrze, że nie różni się od beztabletowych. Chociaż byłam zgodna z zamówieniem XD Ja też pozdro ślę. :p

      Usuń
  9. Jaki fajny nocny nagłówek. Bardzo podoba mi się tlo te budynki. miasto nocą.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm....a mogłabym prosić jeszcze o tło bo niezmiernie jest mi potrzebne?

    marina034

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy.
    Okropne napisy.

    Paula5959, nie chce mi się logować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę oryginalny nagłówek. Tło jak zawsze świetne. Jesu... Jak ty robisz te czadowe tła? Te gwiazdy, cienie, rozjaśnienia itp. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem. Doll też pasuje do nastroju całego nagłówka. Włosy i twarz wyszły Ci świetnie. Dobry pomysł z motywem gagi. Jej strój jest rzeczywiście trochę zbyt mocno wyrazisty. Cienie strasznie mocno się odznaczają, ale jeśli się tak dłużej popatrzy to wcale nie jest to aż TAK bardzo rażące. Napisy super. Ogólnie wszystko mi się podoba. Jest takie oryginalne. Cóż więcej mówić. Masz wieeelki talent. Zazdrooszczę CI ; ) ; p

    ADA_LAKI

    OdpowiedzUsuń