107#. Hot'n'fun - ale gorąco, ale szybko, ale parno

Zrobiłam nagłówek w półtora godziny. Czuje się Bogiem, nawet moje burn' tool'owane grafiki robiłam dłużej. Przyznaje, że nie jestem do końca zadowolona z efektu, bo zdjęcie mi nie pasowało (chociaż to ja je nomen omen zaproponowałam) Jako fota wyglądało ładnie, jako coś do graficznia - nie do końca. Proszę oto efekt:
wersja wybielana, bo grafika ma służyć za tło do cennika

wersja oryginalna, bezpoprawkowa

Pozatym parafialnie mówię, że około 7 lipca wyjeżdżam, i przyjmę jakieś dwa zamówienia do robienia. Może trzy. Za chwilkę pojawi się post zamówieniowy. No przesadzam, za parę godzin :p Tak więc wszysty szykujący się do zamawiania u mnie nagłówka - pełna kondensacja. Okej?

Muzyka stricte wakacyjna. Lubie takie rzeczy mimo, że to jakiś gatunek którego nie powinnam raczej lubić:


Poznane w reklamie tymbarka next'a którego próbowałam i osądzam, że paskudnie smakuje. Trololo.


Pozatym jak w Warszawie jest ciepło. Zaraz idę graficzyć na taras. W końcu grafiki do magazynów same się nie zrobią (chociaż żałuję)

Ale ja jestem aktywna graficznie! Yey!Znów WST było:P

Jak się podoba grafika? Jak muzyczka? Jak mija wam pierwszy oficjalny dzień wakacji? :3

8 komentarzy:

  1. Grafika jak zwykle zajeteges, ale jakoś tak dziwnie... No nie ważne. Next jest świetny Trolololo ;p W Gdyni też było, ale wiesz... Jak parno, to zaraz deszcz. Wakacji to ja na razie nie czuję ; D Może za jakiś tydzień poczuje : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj były takie burze że oezu. Ja wakacji też jakoś niekonkretnie nie czuję.

      Usuń
    2. Tego dnia co ty to napisałaś założyłam konto na Stardollu :o

      Usuń
  2. A i mam prośbencję. Zajrzysz, żeby się ze mną pośmiać? http://grafika-madi-1234.blogspot.com/ Przepraszam, że zabieram czas, ale ja taka jestem : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pośmiałam sie jak zajrzałam. Zwracaj mi czas TT^TT

      Usuń
  3. cieniowanie lepsze niż kiedykolwiek cieniuj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprawdę? Mi się zdaję, że teraz (jako, że 2 lipca) jest lepsze :P

      Usuń
  4. Sliczne ! Nie moglabys zrobic z tego normalnego naglowka ? Moge dac kosmiczne ceny :) napisz na gg 42891649

    OdpowiedzUsuń