103#. Tablet i nie-tablet oraz wycieczki po Nowym Świecie

Dzisiaj nagłówek dodaję późno, ale to przez to, że pojechałam na wycieczkę rowerową (+ do Muzeum Narodowego). W końcu, gdy już przeszłam przez galerię (zakochałam się tam w wystawie "Od Faraona po Lady Gagę" sukienko z LaMania haute couture, bądź moja, wpatrywałam się w techniki malarskie, w wakację będę kopiować obraz Malczewskiego) to był zamknięty ruch na Alejach Jerozolimskich, a tam właśnie z tatą postawiliśmy samochód. Zrobiliśmy więc sobie przejażdżkę rowerem po Nowym Świecie (olaboga, jacy greccy, rosyjscy i polscy kibice są fajni!) i wylądowałam na starym mieście. Potem pojechałam z tatą do Skaryszaka (Tak nazywam park Skaryszewski, czyli tak naprawdę im. Paderewskiego) i patrzyłam czy jakieś "Drewne Kocury" (tak nazywają się po czesku wiewiórki) nie będą chciały moich orzeszków. Niestety ani jednej nie było. Gdy w końcu wracaliśmy do samochodu przebijając się przez grecko-polsko-rosyjski tłum załapałam się do Polsat News. Ahahah. Idę tam z tyłu z rowerem :3


Nagłówek, robiony poł na pół. Jedna lalka tabletem (zgadujcie która!) jedna jeszcze przed. Nie małam pomysłu na tło, więc dałam widok z bloku (choć w bloku nigdy nie mieszkałam) na miasto z tarasu. 


Pewnie już rzygacie tą piosenką, ale ja ją kompletnie lajkam :3

Lajka ktoś nagłówek? Piosenka się przejadła? Byliście na Nowym świecie albo w Narodowym?

14 komentarzy:

  1. Hejo mam pytanko,podałabyś mi pozy z prac:77,82 i 89?
    Ps Nagłówek b. fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde,nie wiem,którą lalkę robiłaś tabletem ;( Nagłówek akurat średnio mi się podoba,bo wydaje mi się,że lalka po prawej ma takie grube nogi i takie chude ręce,które nie pasują wielkością do bluzki,twarzy itd.Natomiast żeby nie było,że przyczepiłam się tylko do lalki po prawej to napiszę,że jakoś u tej lalki po lewej włoski mi się trochę nie podobają ;c Nie wiem dlaczego,ale sądzę,że miałaś o wiele lepsze nagłówki.Normalnie zakochałam się we włosach tej lalki po prawej stronie!Normalnie je kocham!<3 Tło jest ciekawe i bardzo fajne i oczywiście bardzo ładne c: To oczywiście tylko moja opinia i mam nadzieję,że się na mnie nie obrazisz za to,że troszkę skrytykowałam Twój nagłówek i pamiętaj,że to tylko moje zdanie ;* Pozdrawiam Ada. ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagwozdka roku, która dziewczyna jest tabletowa a która nie? Moja mama rozpoznała na pierwszy rzut oka. :c Wszystko odwzorowywałam dokładnie ze zdjęcia reklamowego Prady. Włosów uczę się od nowa kompletnie, z tabletem zupełnie inaczej się robi. Tło taki jakiś wymysł na koniec dnia, bo gdy wracałam po nowym świecie, widziałam kiebicujących na balkonach ludzi i jak przyszło do tła to uznałam, że to niezły pomysł. Za krytyczne zdanie się nie obrażam. Totalnie :3

      Usuń
    2. Ojojoj,dobra,nie będę nad tym myślała c; Boże,muszę sobie ten tablet kupić! I dobrze,że się nie obrażasz,bo to tylko i wyłącznie moje skromne zdanie ;3 Przy okazji jakbyś miała kiedy czas to zajrzyj na mojego bloga z grafiką i skomentuj najnowszą pracę ;*

      Usuń
  3. Chyba sobie włączę Polsat News :D. Cd nagłówka to nie jestem przekonana do ubrań, ale reszta jest ok. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka miały być takie pastelowe, letnie. Taka moja wizja była. Polsat news z dnia 16.06.2012 nie jest obecny w internecie TT^TT

      Usuń
  4. lewa jest zrobiona tabletem ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta na pierwszym planie jest robiona tabletem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ta z lewej strony jest zrobiona tablecikiem ; D i napisiki : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no... -.- Po raz setny się paczam i teraz wiem, że ta po prawej stronie jest robiona tabletem! xdd

      Usuń
  7. mnie się wydaję , że ta na pierwszym planie jest tabletem, inne cieniowanie, nie takie jak w poprzednich Twoich pracach, ale nie wiem, mam wadę wzroku więc mogę się mylić. XD ogólnie strasznie mi się podoba ten nagłówek . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekhem, ekhem... Tak więc zaczynajmy... Nagłówek, nagłówek bardzo fajny. Tło zrobione doskonale, świetnie, żeby nie powiedzieć profesjonalnie. Chciałabym umieć robić takie tła jak ty je robisz. Są po prostu super i tu nie możesz zaprzeczyć. Ale żeby Ci tak nie słodzić, to pogadajmy trochę o doll-kach. Tu już nie mogę przypisać takich słów. Postać po prawej stronie ma za małą głowę w porównaniu do ciała. Włosy są wyjątkowo dobre, ale sprawiają że twarz jest odrobinę kanciasta (a może taka już była bez włosów, nie wnikam). ubrania nie są złe aczkolwiek trochę nie podobają mi się wzory na nich. Buty trochę niedokładne, cieniowanie też odrobinę nierówne. Druga doll jest już lepsza. Świetny strój, a przynajmniej cieniowanie na nim. Skóra już naprawdę dużo lepiej wykonana od poprzedniej, ale włosy są już trochę dziwne. Nie chodzi o kolor tylko o kształt. Nie wiem czy zamawiająca prosiła o taką twarz, ale mogę jej tylko powiedzieć że jest niezbyt ładna. To wszystko. Ogólnie nagłówek nie jest najgorszy, ale masz dużo lepsze.

    Odrodzona na nowo ada_laki

    OdpowiedzUsuń