Wracam

Sory, że nie pisałam, ale mam kompa w naprawie (nie wiem do kiedy będzie w serwisie, ale do póki go nie naprawią nie będę mogłą robić grafik), a na tym na którym piszę nie wyświetlało mi bloga (aż do dzisiaj). W związku z tą nieobecnością muszę nadrobić parę rzeczy, skomentować itp. Po pierwsze chciałam bardzo podziękować za nominację w kategorii Najlepsza Redaktorka (http://grafika-aga19988.blogspot.com/2011/05/blog-nominowany-w-kategorii-najlepszy.html), ale i tak uważam, że nie mam żadnych szas z Agą. Po drugie, niedługo zaktualizuję swój cennik. Po trzecie przyznać, że jestem strasznie wkurzona na paulę7112. Jak można zobić takie świństwo? Nie kumam jej. A więc szybko podsumowując - narazie nie mam jak robić grafik, więc ich nie robię do odwołania (czytaj: do póki nie naprawią mi kompa), ale pisać będę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz