Sprawy...

No więc na początek tego jaśniewielmożnego posta chcę powiedzieć, że trochę mi żal decyzjii jakie w nim zapadną. Na początek może będę musiała wytłumaczyć kilka spraw. No więc :

  • Moi drodzy, ja rozumiem. Nikt nie chce płacić za to, że coś zrobię. Ale no ja przepraszam, stawka za jaką ja robię nagłówki jest jak z chińskiej hurtowni. Wejdźcie na kilka innych blogów grafika paintowa i gimpowa jest sprzedawana za najtaniej od 40 sd. A ja ? Od 14 sd. Co można sobie za to kupić ? 1/2 hot buys'a ? A do tego prawie nigdy nie egzekwowałam od was długów za nagłówki z czasów gdy niebyłam SS. Zrobiłam to w sumie raz, i co ? Wielu z was pomimo moich wpisów w GB nie zapłaciło. Czyli jeśli mam być szczera to w sumie nic nie dostaje za grafiki. Nawet 1 sm.
  • Wakacje to cudowny okres prawda ? A ja spędzam cały siedząc przy komputerze. Więc moi drodzy, od Niedzieli nie spotkacie mnie prawie wgl. na internecie. Czasem tylko wejdę coś sprawdzić.
  • Jeśli chodzi o konkurs na który zrobiłam grafiki : stardollowe ploteczki i hotelowe ploteczki to nie udało mi się wygrać.
  • Aktualnie mam zwalonego bloggera i nie mogę pisać komentarzy.


Wnioski i decyzje :
  • Aktualnie zawieszam tworzenie przeze mnie bloga. Może wrócę po wakacjach.
  • Zawieszam zamawianie grafik na czas nieokreślony. Będzie je można zdobyć w konkursach i wyzwaniach na tym blogu.
  • Będę jednak wykonywać grafiki na konkursy.
  • Wyjeżdżam w Niedziele w miejsce bez neta i zasięgu dla komórek. W końcu poczuję emocje i odetchnę od grafik.
  • W wakacje postaram się znów zacząć rysować w rzeczywistości. Kiedyś rysowalam TAK.
  • Aktualnie mam mały dół bo pare osób mnie poniżyło. Serdecznie je z tego miejsca pozdrawiam.  Buziak na drogę.
  • Pozdrawiam siorki i Martę :-*
Jak coś mi się przypomni to napiszę.

1 komentarz: