Ludzieeeee !!! Wykończyć mnie chcecie ?

Weszłam dziś na bloga (stardoll na 102) dla którego zrobiłam kiedyś nagłówek.
I co widzę ? To :

screen z bloga


Co do grafiki to tylko ucieła kawałek fryzury, resta czyli cienie i kolory, a nawet twarz jest taka sama jak moja dawna grafika ! Ja was przepraszam ale to jest podłe. Ja na te grafiki wykorzystuję swój czas a potem takie dzieci jak ona sie pod nimi podpisują. Jeśli chcecie zobaczyć oryginała to grafika nr. 14 pt. ogień.


Jeśli ktoś z was wie na jakim koncie przebywa aktualnie kaja proszę o info !

1 komentarz:

  1. Jestem założycielką bloga stardoll-na-102 . Nagłówek wykonała paula712 twierdząc że to jej dzieło. Bardzo Cię przepraszam , czy mogę jakoś Ci to wynagrodzić ? Sama nie cierpię kopiarstwa, żal mi obecnie byłej redaktorki mojego bloga. Wielce przepraszam za wręcz obrzydliwe zachowanie naszej redaktorki...

    OdpowiedzUsuń