Mam was odesłać do bram piekielnych ?!

Wchodzę sobie dziś na innego bloga (grafika mamamonik) i co widze ?
 Deja vu normalnie ! :

To się już nazywa bezczelność. Wszystkie te adresy to moje i Kitki grafiki. Droga Paulo7112, jeśli to czytasz to wiedz, że gdy cię znajdę. To Ci flaki powyprówam ! Bo jakby to były tylko moje grafiki to puściłabym ci to może płazem, ale zapragnęłaś także grafik mojej kochanej siostry ciotecznej. Paulo7112 ! Sama nie umiesz robić grafik ?

Pragnę zwrócić uwagę na ten fragment :

I to by bylo na tyle ... Długo pracowałam, więc może któryś się spodobał ;-) Są dla ciebie, duży wybór jakbyś chciała ustawić jako nagłówek, któryś z nich :)

Piszesz, że długo nad nimi pracowałaś ? No napewno, przecież paint to paint. Ale wiesz co ? Znajdę Cię, mam nadzieję, że pomoże mi w tym pewna dziewczyna...

Jeśli ktokolwiek z was wie kim jest paula7112 niech mi powie !

2 komentarze:

  1. paula7112 to tak naprawdę we.cka ! zakuplowała sie z jakąś dziewczyna na stardoll ( ta dziewczyna nazywa się paula712 i pisze recenzje na moim blogu ) a tamta dała jej konto google na swojego nowego mejla bo Kaji ( bo tak się nazwa paula7112 ) mam nie pozwolła,k a co do kopiowania garfik to Kaja robiła garfiki w phtoshopie cs5 ale były obrzydliwe i pewnie dlatego skopiowała , bo wasze są lepsze :) Ja u was zamówiłam ( jestem misia1710 )

    OdpowiedzUsuń
  2. A i ja chodzę z nią do szkoły, a konkretniej do klasy. Nie zgadniesz jaką ma średnią ... 3.2 !!! A zachowanie ... Poprawne !!

    OdpowiedzUsuń