Echo komentarzy

Moi mili,
Jako, że nie mogę dodawać żadnych komentarzy (paskudny blogger) odpowiem w tym poście na wasze wszystkie komentarze (nawet jak już odpowiedziałam). Trochę roboty no ale trudno. :



post Wstęp do grafiki nr. 8

bluealmonds - do całości używałam GIMP'a  2.6 i przy okazjii miło, że czytasz bloga.
Nesi - Jest dość popularna prawda ? :-)

post 20#. Secesja

marta - dziękuję :-*

post 19#. Czyli lepiej późno niż wcale

6miSSka6 - Tak, to twoja lalka :-)

post 21#. fiolet w szarym kolorze

marta - Ja osobiście na początku myślałam że i tak jest chuda i źle będzie wyglądac. A jednak teraz jak je porównuje to rzeczywiście jest lepiej :-)

post 23#. E.T.'s thing

sarka07 - Miło mi że masz taką opinię :-D

post 24#. Spring

Iva - Nie lubię jak ktoś spamuje ale mimo wszystko zapisałam się do obs.

post making of... somewhat !

Truskawkowa_Marihuana - Wiem, wiem. Walczę z uzależnieniem od zmniejszania głów w nagłówkach :-D
Nesi - spróbuję poprawić
Nesi - spróbuję to też poprawić
Truskaweczka - dziękuję

post Wygrałam konkurs !

Iva - gratulejszyn i dziękuję
Cios.Mocny - Już mi się to chyba udało poprawić.

post Sprostowanie

cios.mocny - Może i ciut za krucha jestem, ale nic na to nie poradzę.

post 32#. Nagłówek dla bloga

sarka07 - Oczywiście, ale jest z zły format i ogółem ciut badziewnie
sarka07 - :-)

post 33#. ARCYdzieło

Truskaweczka -  dziękuję za nieprzychylna opinię i jej uzasadnienie :-)

post 34#. Grafika na licytację

tych postów nie skomentuję ale dziękuję za wszystkie oferty :-)

post 37#. Midnight

Zyprexa8 - dziękuję

post Nadchodzi rewoluszyn :-)

Marta - dzięki

Post blog nominowany w kategorii najlepszy

paula7112 - Rzeczywiście, nie zauważyłam tego :-p

post 44#. Colour on stardoll

bluealmonds - leczę się z uzależnienia od dużych głów
6miSSka6 - nagłówek jest na bazie popularnego zdjęcia Anji Rubik (wpisz w google grafika). Więc może i Magdomilowicz go użył. Nie wiem, nie przeglądałam jego wszystkich grafik.

post Ludzieeeee !!! Wykończyć mnie chcecie ?

Kate-Tunstall - Dziękuję za wszystko co dla mnie zrobiłaś w tej sprawie.

post Mam was odesłać do bram piekielnych ?!

OlaDamska1 - Dziękuję za info :-)

post Loteryjka !

Dziękuję za zgłoszenia

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE WASZE KOMENTARZE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz