Zapowiedź + garść informacjii

Zacznę od garści informacji:

  • Jestem grafikiem blogowym (i kimś jeszcze ale nie czas) na Ciekawszym Stardoll więc jeżeli ktoś chce zobaczyć moje prace obróbkowe, zapraszam. :3
  • Mój nagłówek dostał się do ankiety na S-i-m a ja potulnie zapraszam do głosowania na faworytów (magiczny link).
  • Wyjeżdżam w ten weekend i potem też(na dłużej) na działkę. Stara śpiewka czyli - brak internetu, brak zasięgu, brak radia (chyba, że radio Maryja ale do mnie nie przemawia ta wizja). Nie będzie mnie trzema słowami.
  • Niedługo skończę kolejkę, więc szykować się bo przyjmę 2-3 zamówienia. Wypatrywać posta. :D

A oto i przed państwem moja zapowiedź, czyli praca dla Mili Wu - początek:


Ktoś coś pyta? Ktoś coś powie co sądzi? :D

17 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Mam nadzieję, że miło się też skończy.

      Usuń
  2. Choć tło mam kafelkowane, blog wygląda teraz fantastycznie :D Gratuluję sukcesów i z niecierpliwością oczekuję nowej grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kafelkowane jest z powodu wymogów bloggera żeby plik nie był większy niż 300kb. Nie dadzą człowiekowi zrobić HD. :D Dzięki. :D

      Usuń
  3. Tyle trzeba było czekać na ten nagłówek ;p hah

    Gratuluję ankiety. Fajna zmiana wyglądu bloga, mała, ale jakoś milej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klientka wytrwała, więc będzie miała zniżkę. XD
      Za szaro było mi poprzednio, przecież jest lato. :D Disco u sąsiadów, upały itp itd.

      Usuń
  4. Zapowiada się fascynująco!
    Czyli działka w przyszły weekend? Muszę wiedzieć ile mam czasu na uszycie ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga - działka od rana w tą sobotę i wracamy w pon po czym jest wesele w kolejną sobotę, trzeba po nim uprzątnąć (pomożesz prawda?) i jedziemy po nim na 1,5 tygodnia albo więcej, mniej po czym wracamy i koniec.

      Usuń
    2. Pogubiłam się. Bo ja nie wiem czy mam jechać w tym czy w przyszłym tygodniu. Ale w sprzątaniu chętnie pomogę :D

      Usuń
    3. W tym głuptasku, w tym :D Tęsknię :D

      Usuń
    4. I co ja mam u Was zostać w przyszłym tygodniu? Bo ja na serio nie ogarniam :)

      Usuń
    5. A ok. Bo ja na początku myślałam, że w przyszłym tygodniu przyjadę, pomogę i na działkę. Ale jeżeli ciocia nie ma nic przeciwko to ja bardzo chętnie :D

      Usuń
  5. Czyli już wszyscy wiemy że wyjdzie pięknie *-*
    Hm... nie było mnie tu od czasu kremikowej setki komentarzy pod postem, może znowu bym jakiś spamik zrobiła? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem ;C
      No długo Cię nie było, jak chcesz możemy pospamować na Twitchu :D

      Usuń
  6. Obcasyy, om. Bardzo korzystna zmiana tła w nagłówku, pozdrawiam, życzę miłych wakacji z radiem Maryja.

    OdpowiedzUsuń