130#. Piwnica czyli jezioro domowe.

Niestety zalało mi dzisiaj piwnicę. Wiecie, mocny deszcz, wiatr, grad i te sprawy. Niezmiernie przykra sprawa. :C Z tego co widziałam z okien na piętrze nie tylko mój dom poległ dej burzy, co nie zmienia mojego zdania, że posiadanie jeziora na poziomie -1 wcale nie jest fajną rzeczą. Co do grafiki, może najpierw ją pokażę? Oto ona:



A oto i wersja podstawowa. Muszę przyznać, że połapanie się w spódnicy i bluzce naprawdę nie  należało do najłatwiejszych. Za to tło stanowczo było miłe łatwe i przyjemne w wykonaniu. Wianek i paznokcie dorobiłam oczywicie na ostatnią chwilę bo o nich zapomniałam. Zauważył ktoś, że wciąż używam takiego samego podpisu? :D Inne wersje kolorystyczne:






Za inspirację służyła mi książka "Opiekunowie" Deana Koontz'a (swoją drogą z antykwariatu za sześć złotych) oraz piosenka Skylar Grey:



Opinie? Która wersja podoba się najbardziej a która najmniej? Mam jakieś szansę? Chtęnie usłyszę i odpowiem. :3


16 komentarzy:

  1. Piękny nagłówek!
    Letni, ale inny od wszystkich!
    Dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć pozę z jakiej to cudo powstało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Na pewno wygrasz.
    Strasznie podoba mi się to nowe cieniowanie skóry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U wszystkich widzę takie komentarze XD
      Cieniowanie mi się zmodyfikowało bo długo nie pracowałam :c

      Usuń
    2. Jakie komentarze ? Prawdę mówię :D

      Usuń
  4. Cudowny,jedyne zastrzeżenie to dłoń,brawa za sukienkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłonie w ogóle mi się nie podobają, ale cóż, nie mogę ogarnąć z powrotem wszystkiego po takiej przerwie.

      Usuń
  5. Podczas pracy zapisujesz w png czy xcf ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest w tym coś, co przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz o ile jest milze to stwierdzenie od "ładny". :D

      Usuń
    2. Oj, znam to. Wrzucasz pracę i czekasz na komentarze. Nagle jest! Dajmy na to nawet 3 komentarze po 5 minutach. Cała uradowana klikasz i... "Fajny", "O.O", "Ładnie"...
      Najgłupsze jest to, że nie można mieć pretensji do tych osób, no bo o co? ;D

      Usuń