131#. San Cisco czyli hipstersko

Witam po tej niemrawo długiej przerwie. Witam was z nie tylko nagłówkiem dla Mili Wu (najcierpliwszego klienta jakiego kiedykolwiek miałam <3) ale też dla Kingi, która wygrała loterię na blogu pl-sd oraz floraGwiazda która dogadała się ze mną względem nagłówka (tego od klientki która odmówiła zakupu bo sprzedała bloga). W każdym razie zaczniemy od dłuuuugo oczekiwanej grafiki dla Mili Wu (czy też ...singstar...):


Najpierw sama lalka. Poza i ubrania mi się niespecjalnie podobały ale czego można się spodziewać po Louis'ie Vuitton'ie?  Wyszło chyba nieźle, a przynajmniej mam taką nadzieję. Robione na Twitchu i jeżeli kogoś ominęła ta okazja zapraszam do obejrzenia nagrania (też na Twitchu). Wersje do wstawienia na tło:



i nagłówek utrzymany w koncepcji napisu Louis ze zdjęcia:


słabo widoczne w bloggerze
Mila połączyła wszystko a ja zrobiłam przeróbkę z poprawioną jakością. Dobry klient to mój pan.

Nagłówek, który Kinga(4 numerki) wygrała w loteri na pl-sd. Dużo czekałaś, ale Migo była zajęta.

Oraz wylicytowany na giegie przez floręGwiazdę nagłówek:
+ trzy wersje tła:



Oraz jedna z nieśmiertelnych inspiracyjnych piosenek San Cisco (<3):

O stalkingu, ale co tam.

Jak nagłówki? :D Jak wakacje? :D Jak radość? :D

P.S. Wyjeżdżam w przyszłym tygodniu na dwa tygodnie. :D

3 komentarze:

  1. Awkward <3 I Twoja tapeta <3 I nagłówki <3
    A o korektorze to już nie wspomniałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. omg i love it so much <3 haha it was definitely worth the wait :D you are the sweetest person <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń