132#. Pepitka przedwyjazdowa

Jako, że powinnam się spakować (dzisiaj wyjeżdżam a jestem prawie nie spakowana - auć!) to post mega krótki. Klasycznie najpierw modelka:

Użyłam nieco lżejszego cieniowanaia niż to u mnie bywa. Włosy są w podwójnej wersji (której nie zdążyłam zrobić w png i dalej jest w psd). Wzór pepitki będzie chyba do ściągnięcia tak samo jak włosygdy już wrócę. O ile zainteresowanie będzie rzecz jasna.


Nagłówki:

Jest opcja usunięcia kitki (wtedy jest to druga wersja włosów) zrobienia przezroczystego nagłówka i tła. To chyba na tylę, lecę jeszcze szybko na The Graphic Vault zrobić post. Pa pa pa do zobaczenia w sierpniu :*




Co sądzicie o piosence? Co o nagłówku?

p.s. - wracam około 1 sierpnia ale nie wiem jak to się potoczy ;*

9 komentarzy:

  1. Cieniowanie na ubraniach jest super. Włosy również (kitka najlepsza), ale nóg Migo nie przeżyje :c

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytając postaci wiedziałam, że zmienilas trochę technikę.:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie ale wiem, że może być lepiej. ;3

      Usuń