Grafika na publicznie - czyli twitch.tv

Jesteś zainteresowany zobaczeniem jak się naprawdę tworzy grafikę? Bez przyspieszania i woalowania? Zapraszam na pierwsze takie przedsięwzięcie w Polskim, a kto wie może i światowym półświatku graficznym czyli LIVESTREAM graficzny. Będzie można zadawać pytania w czasie realnym i otrzymywać odpowiedź. Zarówno głosowo jak i pisemnie.
kliknij a przeniesiesz się na mój Twitch.tv
Wykorzystałam grafikę dla Mili Wu ale tylko kawałek i to przerobiony więc mam nadzieję, że się nie fochnie.

Aby Twitch się odbył muszą być (wymóg z mózgu) conajmniej 3 osoby chętne do chociażby i biernego popatrzenia. Jeżeli zauważę zainteresowanie będzie to pierwszy ale i nie ostatni.

19:00 do około 20:30
Czwartek
04.07.2013

Co sądzicie o tym pomyśle? Jest ktoś chętny?

24 komentarze:

  1. Jeżeli nie będę musiała ukazywać swej strasznej twarzy i głosu jak z Kubusia Puchatka wchodzę w to ; __ ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jest to w końcu tylko dodatkowa funkcja :3 Miło mi witać Cię na pokładzie <3

      Usuń
    2. Mojej facjatki też nie uraczysz XD

      Usuń
    3. A już miałam cichą nadzieję ; ___ ;

      Usuń
    4. Nie pokazuję się publicznie :D

      Wakacyjna praca domowa na dziś:
      Użyj wyobraźni i sobie mnie wyobraź. :3

      Usuń
    5. Nie potrafię... Wakacje są T.T

      Usuń
  2. jak tylko ogarnę tą stronkę i komputer nie odmówi mi posłuszeństwa - to też będę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony wszyscy wiedzą, że jesteś prawdziwą osobą, z drugiej strasznie dziwne jest, że "posiadasz głos" ;D
    Bardzo fajny pomysł, ciekawie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ładnie obgadywać DZIWNYCH grafików na livestreamie, tak na przyszłość ups

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie obgadywałam? o.O

      Usuń
    2. Ale weź, wskaż mi minutę bo jest wgrane na twitcha. Nikogo nie obgadywałam. Wspomniałam tylko Nikolę, że jej grafika na sim była całkiem fajna. Nie użyłabym słowa dziwny. Niezbyt przepadam za tym sformułowaniem.

      Usuń
    3. Ale to było ogółem do wszystkich, bo obgadywanie mnie w dodatku publicznie, że jestem dziwny (niekoniecznie ty musiałaś brać w tym udział) jest nie na miejscu nie znając mnie :) btw na następnym twitchu sie zjawie, bo jestem ciekaw jak to prowadzisz na lajwie :))

      Usuń
    4. Pewnie działo się to na czacie którego (do czego z bólem tyłka się przyznaję) niekontroluję. Zapraszam serdecznie ;)

      Usuń