140#. Wybuchy, płomienie i strzały.

Witam w to piękne, ostatnie tego roku popołudnie. Za oknem od 2h słyszę jak ktoś strzela fajerwerki z baterii co doprowadza mnie do szału i rozmyślam o tym, że już za 21 dni wybije 16 rok mojego życia. Nie wiem, mały dół myślowy na koniec roku. W każdym razie przechodząc do meritum sprawy - grafika zajęła mi trochę czasu a wczoraj i dziś też trochę czasu zajęło mi jej ustawianie. Graficzka modelowa:
otwórz w innej karcie a zobaczysz rozmiar gigant

Ogólnie uważam, że lepszej grafiki nigdy nie zrobiłam a wielką dumą wypełniają mnie oczy, pikówka, łapka i futro nad którego patentowaniem pracowałam długawo. Niezadowolona jestem jedynie z ust. Poza tym, warto wspomnieć. Rajstopki i pikówka to całkowicie moje dzieło, zero referencyjnych zdjęć. Poza tym do stworzenia tej pracy stworzyłam pędzel do futra który działa cuda i teksturę kratki która znajduję się na tle, rajstopie i pikówce. :p


Tło miałobyć Giewontem według mojego pierwszego zamysłu, ale mój pierwszy zamysł nie często ma coś wspólnego z końcowy efektem. W końcu zrobiłam góry bynajmniej nie Giewontowe i dodałam jezioro. Dodaję wersję po aplikacji śniegu i kupy gradientów oraz produkty pierwsze w postaci Gif'a. Kliknij a powiększysz.

A sam nagłówek, prezentuje się tak:
Całkiem mi się podoba ten pomysł na wyjście postaci z tła. Dzięki temu wydaje mi się być mniej przytłoczona.

Muzyka inspiracyjna to znów synthpop, jak mówiłam już parę razy - w zimę słucham prawie wyłącznie synthpopu.


Mogę liczyć na czyjąś opinię? :)
P.s. - Miłego sylwestra. :D



16 komentarzy:

  1. Tło i doll przepiękne. Jedynie nie podoba mi się ten cień na środku głowy (włosy). Futerko lepsze niż ja robię, łapka lepsza niż ja robię,nagłówek lepszy niż mój. Naprawdę podziwiam Ciebie i Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka - nagłówek lepszy niż ja robię :)

      Usuń
    2. Miałybyć ciemniejsze odrosty, chyba nie wyszło. :p To nie jest talent, tylko latka ćwiczeń.

      Usuń
  2. MMMMMMMM zacna graficzka . Wszyscy narzekają na twarz doll, a mnie osobiście się podoba. Nic bym nie zmieniał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też, ma taką chcarkterystyczną twarz. XD

      Usuń
  3. Wszystko cudowne kochana. Twarz jest bardzo ciekawa i uważam że to ona dodaje charakteru grafice. Jestem zakochana w tle, faktycznie nie Giewont, ale kogo to obchodzi! Uważam że ta grafika jest po prostu BAJECZNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Giewont wgl. odrzuciłam jak się zabrałam za tło, stwierdziłam, że lepiej zrobić bylejakie góry. Jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
    2. To ty wczoraj do czwartej siedziałaś? Nieładnie Jaginenka :)
      NatalieSStyles

      Usuń
  4. Grafika zrobiona perfekcyjnie, twarz przepiękna, tak samo jak i futro i waciak (pikówka) XD Tło też niczego sobie, ale nie do końca mi się podoba to 'ucięcie góry, zgaduję że to chmura. Z takimi umiejętnościami bym się bardziej postarała nad chmurką, ale nie bierz tego do siebie, to tylko moje przemyślenia, nic nie znaczące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do perfekcyjności to polemizowałabym o jej istnieniu acz dziękuję. Skąd ci ten waciak do głowy przyszedł. XD Chmur tam w ogóle nie ma, jest śnieg w wyższych partiach. Ja tam zawsze do siebie biorę spstrzeżenia, jestem jak serwis Vaio. :p

      Usuń
  5. Jest super, doll ma trochę dziwny wyraz twarzy, lecz reszta jest perfekcyjna!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz muszę przyznać Jagiellonka że zajebiście Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny. Pikówka jest cudowna, futro i twarz super (zdecydowanie najlepsza twarz jaką narysowałaś), ale włosy całkiem nie wpadają w mój typ. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam wrażenie, że to moja najlepsza twarz. Modelka może nie pierwszej urody, ale pod względem wykonania. Właśnie włosy poprawiałam trzy razy. Wychodzę z wprawy.

      Usuń