ZAPOWIEDŹ


16 komentarzy:

  1. A ja wiem co to :D Ale ładnie, ładnie, no takie tam brawa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem kto to ;0 hihi. To będzie ta sesja kiedy była oparta na stół (a może się mylę) Ciekawa jestem jak Ci wyszły jej usteczka :* To będzie na pewno największy atut tej grafiki mm, a ten jej sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aga. Nie wiem czy mogę tutaj zapytać Cię o coś. Jednak postaram się. Jak wiesz w Gimpie są warstwy np. chcę aby ciało dolki było przykryte ubraniem Ale: Problem jest w tym że nie wiem jak można na blogerze umieścić taką grafikę warstwową. Myślałam o tym aby skopiować cały obrazek do painta i potem to z niego wysłać na bloggera jednak gdy kopiuję grafikę nawet na zaznaczonej ostatniej warstwie to nie kopiuje się cała tylko ta jedna warstwa. Czy mogłabyś mi poradzić jak to mogę zrobić? Jako koleżanka która się na tym zna :).
    Jeśli możesz to napisz do mnie tutaj jeśli nie to na stardoll lub gg.
    Nazywam się Truskawka1706 - jak napiszesz to dam ci moje gg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLIK>WYEKSPORTUJ DO...>tam zapisujesz swoją pracę w wybranym formacie, radzę ci używać .png

      Usuń
    2. Przykład: nazwatwojejpracy.png - czyli zmieniasz tą końcówkę :) miłej pracy!

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję :))))))))))

    OdpowiedzUsuń