ZAPOWIEDŹ


53 komentarze:

  1. szaleństwo czerwonej nocy ! Ka bum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale noc składa się z palety biel, granat i czerń a nie kurcze czerwień ;_;

      Usuń
    2. Podważasz moje zdanie? :D

      Usuń
    3. Próbuję nawiązać dyskusję merytoryczną Maryszenko.

      Usuń
  2. Czy mam prawo podejrzewać, że to na jaki(e)ś konkurs/y? Uchylisz rąbek tajemnicy i powiesz na jaki/e? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno tylko na konkurs, reszta to zamówienia. Podpowiem, że nie wezmę udziału w sfp. Osom. :D

      Usuń
    2. Szkoda że nie na Ocomie :( Chociaż też teraz robiłam na niego pracę, to jakoś się przyzwyczaiłam, że Ty też bierzesz udział xD

      Usuń
    3. Oni się wahają z tymi nagrodami, i wprawili mnie w niemałe wątpliwości, czy wgl. będzie jakaś nagroda. :p

      Usuń
    4. Aguś napewno będzie nagroda, mogę to obiecać, smutno mi, że tak myślisz :c

      Usuń
    5. Było w którymś poście, że będzie zmniejszona czy coś i tym mnie wprawiliście w niepokój, poza tym odeszła osoba która to sponsorowała. Teraz to i tak nie zdążę chociażby chochliki srały w muszle. :c

      Usuń
    6. Będę ryczeć :( Wiem, bo sama napisałam ten post, ale zuza obiecała, że sumę uzbiera :( Szkoda, może następnym razem ;)

      Usuń
    7. Może jeszcze kiedyś u mnie zamówicie ;)

      Usuń
    8. Trzecia zapowiedź jest na SiM (komentarze tylko mnie upewniły). No bo ta delikatność, o której napisali w poście. Oczywiście, wszystkie trzy fragmenty niezmiernie mi się podobają <3

      Usuń
    9. Ha ! ja za to wiem co to za zapowiedzi :D a co do sfp też się nie zgłaszam (a na początku miałam zamiar), bo pewna osoba mnie poinformowała bym się nie zgłaszała dla swojego dobra ... podała powody, po za tym nie przepadam za konkursami na nagłówek (nie opłaca mi się :P ) ach i te moje doświadczenia z konkursami

      Jagiellona ! Czekam na całe prace (i zapowiedzi na gg)

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Nicole , możesz mi powiedzieć kto takie rzeczy mówił ? Chętnie pogadam z tą osobą ;/Nie rozumiem czemu macie obawy :c

      Usuń
    12. Kiedy się załoga bloga zmieniła, bo nie zauważyłam...? A jeszcze niedawno na SfP pisali Lucas, BloOondina (praedopodobnie źle napisałam)... Ale ten czas szybko leci....

      Usuń
    13. Wszyscy piszą tu odpowiedzi, jak ja mam na to ładnie odpisać x.x

      LGStrawbe, jaki ty masz długi ten nick. XD Nie mam mowy, ja postawiłam na drapieżność w SiMowym nagłówku, sylwester, lata 20' - kojarzysz co nie?

      Do Nicoleczki - No weź, kto ci powiedział, ujawnij mi chociażby prywatnie bo ciekawość mnie konsumuje od środka.

      Do Asieńki - Obawy mamy bo:
      a) sponsor się wydalił
      b) był ten straszny, straszny post, że nagrody zredukowane i wgl. masakroza.
      c) jakieś tajemnicze goście latają i straszą Nicolekę przed konkursami.
      d) sprawa to przykra.

      Do Lorrainy - Załoga to się już zmieniła z ulalala. Rok? Półtora roku temu?

      Usuń
    14. Doqe. - ona tylko powiedziała, że jest konkurs na nagłówek i na ten oto konkurs miała na spółę zrzucić się z Zuzą, a że wyszła jakaś dziwna afera to Zuza powiedziała, że sama zasponsoruje konkurs, więc nie wiem czemu takie obawy, nie było nic o odwołaniu konkursu. W poście napisałam, że nagroda może zmniejszyć, ale nadal to będzie 400 sd , więc nie mało :c Przykro mi, że wyszły takie niezgodności, ale następnym razem pytajcie się adminów zamiast mieć wątpliwości :) Miło by było jakby Nicole powiedziała mi kto to, a ja poprostu porozmawiam z tą osobą ( mam nadzieję, że to nie Doqe. )

      Usuń
    15. Co ?! 400 ? A przypadkiem nie miało być 500 ? Z resztą, ta pewna osoba była baaaardzo wiarygodna, nio masz rację Jagiellonka straszą mnie ... Asiu niestety nie mogę Ci powiedzieć Kto to.

      Usuń
    16. Powiedziałam, że minimalnie 400 sd, ale jestem w 99% pewna że to będzie 500 sd. Szkoda, że nie powiesz kto to, ale mam nadzieję, że to pewna osoba o której myślę ;/ Moim skromnym zdaniem powinnyście najpierw zapytać się organizatorów o konkurs.

      Usuń
    17. Pytanie, pytaniem. Ja już miałam kupkę sporą zamówień (patrz kupka w górnym prawym rogu) a konkursy traktuję jako ewentualność więc jeżeli mam wybór między pewnym konkursem a takim jak u was (czytaj chybotkowym) to nie będzie mi się chciało pytać i wybiorę ten pewny. Taka karma. :/

      Usuń
    18. Aguś ja cię rozumiem :) Bardzo się cieszę, że masz dużo zamówień :) Tylko po prostu ciekawość mnie zżera kto mówi takie głupoty :)

      Usuń
    19. Ja i tak najpierw oddam prac na sfp ;D

      Usuń
  3. Byś się podzieliła talentem a nie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem skneruskiem. XD

      Usuń
    2. Foch xD Nie no ale jakiej techniki użyłaś do 2 zapowiedzi?
      PS Pięknie śpiewasz *u*

      Usuń
    3. Oj dziękuję, dawno nic nie śpiewałam, rzuciłam w cholerę bo wir szkoły. W dwójeczce to jest moja droga tak: kolor bazowy o niskim nasyceniu, na niego nałożone czerwono odcieniowe warstwy ustawione na nakładkę, ostre światło lub łagodne światło i/lub maksymalne, żółte rozjaśnienia zredukowane za pomocą przezroczystości. Do cieni użyłam bardzo ciemnego pomarańczu o maksymalnym nasyceniu i stopniowałam go za pomocą dwóch warstw a wszystko przy maskach krycia. uff.

      Usuń
    4. Się muszę nauczyć XD

      Usuń
  4. Po prostu nie mg się napatrzeć na trzecią zapowiedź, jest CUDOWNA! ♥

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla Funoplera, baaardzo niedługo ją skończę i pojawi się w pełnej wersji. ;)

      Usuń
  5. Nie mogę sobie wyobrazić, co wykombinujesz tym razem ;p
    Poczekamy, zobaczymy.. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nia mam pojęcia, pożyjemy zobaczymy. :)

      Usuń
  6. Mrr... Jakie szalone zapowiedzi!
    Czekamy na niesamowite w 3 przypadkach (miejmy nadzieje!) wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję ale trzecia grafika czyli trzecie okienko nieco wzbudza moje wątpliwości. Z dwójeczką też mam problemy z innymi sekcjami. Tylko jedynka idzie jak po maśle. XD

      Usuń
  7. 1 mowisz? Oj, jaka szkoda! :D
    Z tamtymi tez dasz rade, spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja to jedna z trzech cnót boskich. Kartkówka z religii stajl. XD

      Usuń
  8. Jejkuuuuu. Już wiem że te 350 sd to będą dobrze wykorzystane pieniądze. Czekam z niecierpliwością, ale i tak już wygląda znakomicie. CZEKAM !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu, jakie wyprzedzenie, boso będziesz na graficzce. :D Czekaj wiernie. :D

      Usuń
  9. Świetnie się te 3 fragmenty ze sobą komponują. Moim faworytem na razie jest III, ale jestem ciekawa wszystkich :D
    Chyba konkursy odejdą do lamusa. Straciły wiarygodność i poziom :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pracuję w sumie nad 5 grafikami i wybrałam tylko te, bo uważam, że się nieźle razem zestawiają kolorystycznie. :) Ja właśnie nad trójką się wacham, to taka nie do końca w moim stylu grafika, delikatna, ulotna. Ja zazwyczaj jadę w mocniejsze rzeczy. Ale sama wybrałam, sama chciałam spróbować to nie narzekam. XD Też mam takie wrażenie, coraz mniej ludzi wgl. bierze udział, nagrody zmieniają po konkursach, poziom niższy a czasem ktoś wyśle pracę i konkurs odwołują. Konkursy się powoli staczają niestety. A pamiętam jeszcze czasy, jak potrafiło być po 100 zgłoszeń na Sim. Eh, latka lecą co Lid?

      Usuń
    2. Nom. Tak trochę nie wiadomo, co dalej będzie. Z jednej strony konkursy upadają, z drugiej widzę 4 nie dawno początkujących grafików, którzy rozwijają się w niesamowitym tempie (chyba najlepszym przykładem jest MissRihanna). Baza też jest dość "świeżym nabytkiem".
      Może to konkursy mają niedostosowaną formułę? Zamówienia są pewniejsze, a ceny podobne. Nie żeby to dla mnie był priorytet, ale drugą kwestią są nagrody, które się utrzymują na podobnym poziomie od 2 lat, a wtedy wartość SD była większa (wszystko jest droższe). Było kilka wpadek z konkursami niestety. Trzeba żyć dalej, zobaczymy :)

      Usuń
  10. Tu jest pewnie coś... a zresztą, wiesz :p
    Tak? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, i wiem że tego czegoś tu nie ma <3 no nie Jagiellonka?

      Usuń
    2. Oczywiście drogie wieszczki, niech siła Wezuwiusza się w nas objawi.

      Zakon wyznawców bogów podziemnych foreva'

      Usuń